logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe

  PR 26.05.2022, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najmlodszy-headhunter-na-swiecie_-z-nagroda-mixx-awards-europe,396024,artykul.html

Wśród nagrodzonych znalazła się agencja Publicis Worldwide Poland i Fundacja K.I.D.S. ze złotą statuetką w kategorii Influencer Marketing.

To już kolejna międzynarodowa nagroda, którą zdobył projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta - International Advertising Awards, 3 brązy z Caples Awards, nominację w The Andy’s oraz w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie. „Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.

Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.
W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Oprócz Publicis Worldwide Poland w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

Źródło: Publicis Worldwide Polska

www.publicis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764