logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nastolatki rządzą… kasą” od 14 marca na antenie TVN

  PR 17.02.2023, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

Młodość rządzi się swoimi prawami, dlatego w nowym programie to młodzi ludzie będą rządzić i dzielić – przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Seria licząca 10 odcinków zadebiutuje na antenie TVN już 14 marca o godz. 21:35.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nastolatki-rzadza%E2%80%A6-kasa_-od-14-marca-na-antenie-tvn,399017,artykul.html

Domowym budżetem zawiadują rodzice, a co stałoby się gdyby tę odpowiedzialność przekazać nastolatkom? W nowym programie „Nastolatki rządzą… kasą”, to właśnie oni przejmą władzę nad finansami całej rodziny. Przez miesiąc będą decydować o tym, na co przeznaczą pieniądze: czy opłacą rachunki i zadbają o zakupy do domu, czy skupią się na spełnieniu swoich marzeń? Jak rozłożą wydatki, by starczyło do końca miesiąca oraz jak, w tej nowej sytuacji, odnajdą się pozostali członkowie ich rodzin? Czy skutkiem eksperymentu będzie większe zrozumienie międzypokoleniowe? Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu będzie pedagog z powołania, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, Marcin Józefaciuk.

- „Nastolatki rządzą… kasą” jest nie tylko programem o nastolatkach i ich fanaberiach finansowych, ale przede wszystkim mądrze przeprowadzonym eksperymentem pod okiem specjalistów - psychologów. Dzięki temu, że w każdym odcinku bierze udział inna rodzina, widz ma możliwość zapoznania się z dużym spektrum problematyki wieku nastoletniego. Ma on walor edukacyjny nie tylko dla rodziców i młodzieży, ale również nauczycieli. Projekt przenosi świat rozrywki do naszych domów, nastoletni widzowie mogą zapoznać się z problemami swoich rówieśników, ze sposobami jak sobie z nimi radzą, ale też zobaczyć, jak spełniają swoje marzenia. – komentuje Marcin Józefaciuk.

- Z mojego punktu widzenia najważniejsze w tym programie jest skłanianie rodziców do refleksji nad własnymi zachowaniami wobec nastolatków. Program uświadamia im, jak różnie można odbierać codzienne sytuacje i jak odmienne mogą być punkty widzenia poszczególnych członków rodziny. Pokazuje też to, jakie są istotne potrzeby w okresie dorastania. Myślę, że w wielu rodzinach nie jest to jasne. - dodaje doktor psychologii, Aleksandra Piotrowska.

Seria licząca 10 odcinków zadebiutowałą na antenie TVN 14 marca, odcinki będą emitowane w każdy wtorek o godz. 21:35. Za produkcję formatu odpowiada MASS Koncept. ​„Nastolatki rządzą… kasą” to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK, za dystrybucję odpowiada All3Media.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764