logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nasza Europa” – nowy weekendowy magazyn „Gazety Wyborczej"

  PR 08.03.2019, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 9 marca br. na rynku pojawi się pierwszy numer magazynu „Nasza Europa” – nowego dodatku „Gazety Wyborczej”, który dostępny będzie raz w tygodniu z weekendowym wydaniem dziennika. Czytelnicy znajdą w nim treści dotyczące zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego, analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej oraz przegląd prasy zagranicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nasza-europa_-%E2%80%93-nowy-weekendowy-magazyn-_gazety-wyborczej_,381558,artykul.html

Na łamach 12-stronicowego magazynu redakcja „Gazety Wyborczej” będzie starała się odpowiedzieć na najważniejsze pytania, które czytelnicy dziennika stawiają sobie przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego: dlaczego warto głosować; jak to się stało, że antyunijne ugrupowania rosną w siłę; co robić, żeby dbać o europejskie wartości oraz jak zmiany w Europie wpływają na wewnętrzną politykę w Polsce.

W dodatku znaleźć będzie można również ciekawe analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej z zagranicznych tytułów prasowych, z którymi „Gazeta Wyborcza" współpracuje w projekcie LENA (Leading European Newspaper Alliance) – „El Pais", „Die Welt", „La Repubblica", „Le Figaro", „Le Soir", „Tages-Anzeiger" i „Tribune de Genéve", a także stałe rubryki, m.in. felieton o polskich firmach działających w Unii Europejskiej czy kartkę z kalendarza – najważniejsze daty w historii powstawania wspólnoty europejskiej.

- Czytelnicy „Gazety Wyborczej" codziennie oczekują kolejnych tekstów o świecie. Nowy tygodnik „Nasza Europa", który powstaje we współpracy z największymi europejskimi gazetami stowarzyszenia LENA, odpowiada na potrzeby naszych odbiorców, oferując im więcej tematów związanych ze zbliżającymi się Eurowyborami i brexitem – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".

- Tegoroczne wybory do Parlamentu Europejskiego zdecydują być może o tym, jak będzie wyglądać przyszłość wspólnej Europy. Głównym celem „Naszej Europy” jest więc przybliżenie czytelnikom tematów europejskich – dodaje Roman Imielski, szef Newsroomu „Gazety Wyborczej” i jeden z redaktorów prowadzących nowy magazyn.

Pozostałymi redaktorami prowadzącymi są dziennikarze Mariusz Kania, Łukasz Grzymisławski oraz Bartosz Wieliński.

W pierwszym numerze „Naszej Europy” przeczytać będzie można m.in. o tym, czy nadszedł kryzys wartości europejskich, jak wygląda narodowa terapia Francuzów i czy istnieje możliwość, aby systemowo uregulować podział w opiece nad dziećmi. Czytelnicy znajdą również w wydaniu „mapę populistów" przedstawiającą antyunijne, narodowe i skrajnie prawicowe ugrupowania w Unii Europejskiej.

Magazyn „Nasza Europa” zastąpi inny sobotni dodatek „Gazety Wyborczej” – „The Wall Street Journal”, który był wydawany od października 2017 roku. „Gazeta Wyborcza” nie kończy jednak współpracy z amerykańskim dziennikiem – najciekawsze teksty cały czas będą się pojawiać na łamach „Gazety Wyborczej" w różnych działach, a także w „Naszej Europie” i serwisie Wyborcza.pl.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio TOK FM, RMF FM), internecie (Google, Facebook), a także autopromocja na łamach dziennika, w serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764