logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nasza Europa” – nowy weekendowy magazyn „Gazety Wyborczej"

  PR 08.03.2019, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 9 marca br. na rynku pojawi się pierwszy numer magazynu „Nasza Europa” – nowego dodatku „Gazety Wyborczej”, który dostępny będzie raz w tygodniu z weekendowym wydaniem dziennika. Czytelnicy znajdą w nim treści dotyczące zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego, analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej oraz przegląd prasy zagranicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nasza-europa_-%E2%80%93-nowy-weekendowy-magazyn-_gazety-wyborczej_,381558,artykul.html

Na łamach 12-stronicowego magazynu redakcja „Gazety Wyborczej” będzie starała się odpowiedzieć na najważniejsze pytania, które czytelnicy dziennika stawiają sobie przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego: dlaczego warto głosować; jak to się stało, że antyunijne ugrupowania rosną w siłę; co robić, żeby dbać o europejskie wartości oraz jak zmiany w Europie wpływają na wewnętrzną politykę w Polsce.

W dodatku znaleźć będzie można również ciekawe analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej z zagranicznych tytułów prasowych, z którymi „Gazeta Wyborcza" współpracuje w projekcie LENA (Leading European Newspaper Alliance) – „El Pais", „Die Welt", „La Repubblica", „Le Figaro", „Le Soir", „Tages-Anzeiger" i „Tribune de Genéve", a także stałe rubryki, m.in. felieton o polskich firmach działających w Unii Europejskiej czy kartkę z kalendarza – najważniejsze daty w historii powstawania wspólnoty europejskiej.

- Czytelnicy „Gazety Wyborczej" codziennie oczekują kolejnych tekstów o świecie. Nowy tygodnik „Nasza Europa", który powstaje we współpracy z największymi europejskimi gazetami stowarzyszenia LENA, odpowiada na potrzeby naszych odbiorców, oferując im więcej tematów związanych ze zbliżającymi się Eurowyborami i brexitem – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".

- Tegoroczne wybory do Parlamentu Europejskiego zdecydują być może o tym, jak będzie wyglądać przyszłość wspólnej Europy. Głównym celem „Naszej Europy” jest więc przybliżenie czytelnikom tematów europejskich – dodaje Roman Imielski, szef Newsroomu „Gazety Wyborczej” i jeden z redaktorów prowadzących nowy magazyn.

Pozostałymi redaktorami prowadzącymi są dziennikarze Mariusz Kania, Łukasz Grzymisławski oraz Bartosz Wieliński.

W pierwszym numerze „Naszej Europy” przeczytać będzie można m.in. o tym, czy nadszedł kryzys wartości europejskich, jak wygląda narodowa terapia Francuzów i czy istnieje możliwość, aby systemowo uregulować podział w opiece nad dziećmi. Czytelnicy znajdą również w wydaniu „mapę populistów" przedstawiającą antyunijne, narodowe i skrajnie prawicowe ugrupowania w Unii Europejskiej.

Magazyn „Nasza Europa” zastąpi inny sobotni dodatek „Gazety Wyborczej” – „The Wall Street Journal”, który był wydawany od października 2017 roku. „Gazeta Wyborcza” nie kończy jednak współpracy z amerykańskim dziennikiem – najciekawsze teksty cały czas będą się pojawiać na łamach „Gazety Wyborczej" w różnych działach, a także w „Naszej Europie” i serwisie Wyborcza.pl.

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio TOK FM, RMF FM), internecie (Google, Facebook), a także autopromocja na łamach dziennika, w serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764