logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nasze sklepy w Twoich rękach” - Nova Park z kampanią wspierającą najemców

  PR 09.02.2021, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem lutego, kiedy centra handlowe wróciły do pełni działalności, NoVa Park wystartowało z kampanią „Nasze sklepy w Twoich rękach”. Celem akcji jest wsparcie najemców poprzez zachęcenie jak największej liczby mieszkańców Gorzowa i okolic do bezpiecznych i udanych zakupów w atrakcyjnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nasze-sklepy-w-twoich-rekach_---nova-park-z-kampania-wspierajaca-najemcow,390149,artykul.html

W ramach kampanii „Nasze sklepy w Twoich rękach” NoVa Park promuje swoją bogatą ofertę handlową prezentując poszczególne kategorie najemców centrum m.in. Moda, Sport, Dla dzieci czy Home oraz informując klientów o specjalnych promocjach czekających w sklepach należących do danej kategorii. Kampania jest realizowana z wykorzystaniem strony internetowej NoVa Park, materiałów POS i wyświetlaczy multimedialnych wyeksponowanych na terenie galerii, systemów Digital Signage oraz kanałów społecznościowych. Kampania będzie prowadzona do połowy marca.

- Cieszymy się, że centra handlowe wróciły do pełni funkcjonowania, ale doskonale zdajemy sobie sprawę, że nasi najemcy potrzebują teraz wyjątkowego wsparcia. Dlatego uruchomiliśmy kampanię promującą bezpieczne zakupy w sklepach znajdujących się w naszym centrum, w której równocześnie komunikujemy specjalne promocje oraz rabaty czekające na mieszkańców Gorzowa i okolic. Warto odwiedzić NoVa Park, ponieważ przyciągamy bogatą ofertą handlową, a zakupy przebiegają w bezpiecznych i komfortowych warunkach – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, centrum całkowicie dostosowało się do obowiązujących wymogów sanitarnych, a także wprowadziło dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764