logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Natychmiastowy Rabat” – ruszyła nowa promocja na produkty marki Nikon

  PR 18.10.2019, przeczytano 418 razy

Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_natychmiastowy-rabat_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-promocja-na-produkty-marki-nikon,384394,artykul.html

Jesienne i zimowe miesiące to doskonały czas na fotograficzne eksperymenty – a nic tak nie sprzyja kreatywności jak testowanie możliwości profesjonalnego aparatu czy nowego zestawu obiektywów. To także najlepszy moment, by zacząć myśleć o świątecznych prezentach dla bliskich.

W odpowiedzi na duże zainteresowanie klientów letnią edycją ruszyła kolejna odsłona akcji „Natychmiastowy Rabat” pod hasłem „Uchwyć blask zimy”. Promocją objęte jest kilkadziesiąt produktów marki Nikon, a wśród nich nagrodzony tytułem „Aparat Roku 2019” model Nikon Z6, zaprezentowany kilka dni temu bezlusterkowiec APS-C Nikon Z50 czy szeroka gama wysokiej jakości obiektywów, w tym NIKKOR 35mm f/1.8G AF-S DX czy NIKKOR 85mm f/1.4G AF-S.

Aby skorzystać z promocji należy kupić wybrany sprzęt u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu. Promocja obowiązuje od 15 października 2019 roku do 15 stycznia 2020 roku.

Szczegółowe informacje na temat akcji oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764