GREY Group Poland to pierwsza zewnętrzna agencja, której koncern Ferrero powierzył realizację kampanii reklamowej dla marki Raffaello. Agencja odpowiadała za realizację spotu telewizyjnego „Nenufary”, który wystartował w Polsce 18 stycznia 2016 roku.
Spot „Nenufary” jest kolejnym odzwierciedleniem dotychczasowej komunikacji produktu, nawiązującej do uczuć i sposobu ich wyrażania.
GREY Group Poland to pierwsza polska agencja, która przygotowała pomysł kreatywny, typografię oraz produkcję spotu TVC dla marki Raffaello. GREY Group Poland odpowiadała również za muzykę obecną w spocie „Nenufary”, który opiera się na 45-sekundowym TVC (premiera 18 stycznia 2016 w Polsce) oraz krótszej, 30-sekundowej wersji spotu dostępnej od 1 lutego br. zarówno w Polsce, jak i rynkach: Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii i Bułgarii.
- Współpraca z firmą Ferrero to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, z dotychczasowej współpracy i jesteśmy zaszczyceni, że powierzono GREY Group Poland stworzenie najnowszej kampanii marki Raffaello. Jednocześnie trzymamy kciuki za naszą dalszą, owocną współpracę – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland.
Zespół GREY Group Poland odpowiedzialny za realizację kampanii:
Katarzyna Szewczuk – Business Growth Director
Marta Mesyjasz – Account Supervisor
Katarzyna Batogowska, Paweł Mazurkiewicz – Kreacja
Anna Green, Aleksandra Solarz – Produkcja TVC
Dom produkcyjny: Lemon
Reżyseria: Tim Keul
Źródło: GREY Group Poland