logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nenufary” od Grey Group w kampanii Raffaello

  PR 22.01.2016, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

GREY Group Poland to pierwsza zewnętrzna agencja, której koncern Ferrero powierzył realizację kampanii reklamowej dla marki Raffaello. Agencja odpowiadała za realizację spotu telewizyjnego „Nenufary”, który wystartował w Polsce 18 stycznia 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nenufary_-od-grey-group-w-kampanii-raffaello,27172,artykul.html

Spot „Nenufary” jest kolejnym odzwierciedleniem dotychczasowej komunikacji produktu, nawiązującej do uczuć i sposobu ich wyrażania.

GREY Group Poland to pierwsza polska agencja, która przygotowała pomysł kreatywny, typografię oraz produkcję spotu TVC dla marki Raffaello. GREY Group Poland odpowiadała również za muzykę obecną w spocie „Nenufary”, który opiera się na 45-sekundowym TVC (premiera 18 stycznia 2016 w Polsce) oraz krótszej, 30-sekundowej wersji spotu dostępnej od 1 lutego br. zarówno w Polsce, jak i rynkach: Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii i Bułgarii.

- Współpraca z firmą Ferrero to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, z dotychczasowej współpracy i jesteśmy zaszczyceni, że powierzono GREY Group Poland stworzenie najnowszej kampanii marki Raffaello. Jednocześnie trzymamy kciuki za naszą dalszą, owocną współpracę – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland.

Zespół GREY Group Poland odpowiedzialny za realizację kampanii:

Katarzyna Szewczuk – Business Growth Director
Marta Mesyjasz – Account Supervisor
Katarzyna Batogowska, Paweł Mazurkiewicz – Kreacja
Anna Green, Aleksandra Solarz – Produkcja TVC

Dom produkcyjny: Lemon

Reżyseria: Tim Keul

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764