logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Newsme.pl – żebyś wiedziała”

  PR 17.07.2020, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lipca ruszyła akcja społeczna „newsme.pl – żebyś wiedziała!” realizowana przez Omenaa Foundation i inicjatywę newsme.pl. Kobiety znane,  cenione i opiniotwórcze wykorzystają swój głos, by podkreślić, że warto wiedzieć, czym żyje opinia publiczna. Ambasadorką akcji w lipcu jest Omenaa Mensah – osobowość telewizyjna, bizneswoman.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_newsme.pl-%E2%80%93-zebys-wiedziala_,387809,artykul.html

Akcja „newsme.pl – żebyś wiedziała” stanowi odpowiedź na zidentyfikowaną wśród Polek potrzebę, by wiedzieć, co się dzieje wokół, ale nie poświęcać na to zbyt dużo czasu. W kolejnych miesiącach, kobiety których głosu się słucha, opowiedzą w swoich mediach społecznościowych o tym, że warto być na bieżąco z informacjami o Polsce i świecie. I że z inicjatywą newsme.pl  to łatwe.

Za całością przedsięwzięcia stoi fundacja Omeny Mensah - Omenaa Foundation, której działalność skupiona jest w szczególności wokół szeroko pojętej edukacji, wspieraniu różnorodności oraz szerzeniu postaw prospołecznych.

- Wiedza o tym co dzieje się wokół mnie to nie tylko kwestia wrodzonej ciekawości, ale także element budowania poczucia własnej wartości. - wyjaśnia Omenaa Mensah i dodaje – Kobieta świadoma i otwarta zawsze znajdzie temat do dyskusji i będzie interesującym rozmówcą zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i prywatnych. Dziś wykorzystuję swój głos, by przekonać inne kobiety, że dobrze jest wiedzieć, czym żyje opinia publiczna, chociażby po to, żeby móc sobie wyrobić zdanie na dany temat. Dla mnie to jeden z elementów dbania o siebie. Z newsme.pl jest to banalnie proste.

- Chcemy wspólnie przekonać Polki, że to, co dzieje się wokół nich, bezpośrednio je dotyczy i że warto mieć wpływ na rzeczywistość. Warto też dyskutować, nawet jeśli się nie zgadzamy, bo różnorodność (w tym opinii) ubogaca – podkreśla Agata Kubasiewicz z inicjatywy newsme.pl.

Inicjatywa newsme.pl to bezpłatny newsletter z 5 krótkimi newsami i komentarzem do nich, wysyłany subskrybentkom drogą mailową w każdy dzień roboczy. Znajdują się w nim doniesienia ze świata polityki, gospodarki, technologii, nauki, kultury w połączeniu z informacjami o charakterze społecznym.

Źródło: newsme.pl

www.newsme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764