logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

  PR 14.05.2018, przeczytano 1770 razy
ilustracjastrzałka

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nie-dla-nerda_-%E2%80%93-komputronik-gaming-z-nowa-identyfikacja-wizualna,36490,artykul.html

Komputronik Gaming to marka obejmująca dedykowane graczom sprzęty i aktywności, które zostały wydzielone z oferty Komputronik. KG ma za zadanie wyszukiwać, testować, rekomendować i oferować sprawdzone produkty partnerów handlowych, a także tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność, dla której będzie opiniotwórczym medium wskazującym najlepsze rozwiązania dla fanów gier komputerowych.

- Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od wielu lat. Zaczynaliśmy m.in. od tworzenia Ligi Komputronik Gaming, w ramach której swoich sił w Counter-Strike czy League of Legends mogli spróbować uczestnicy z całej Polski. W ubiegłym roku wspólnie z Lenovo wdrożyliśmy projekt, który miał za zadanie utworzenie profesjonalnej drużyny e-sportowej pod nazwą Legion. Komputronik Gaming cały czas jest obecny w mediach społecznościowych. Pozostajemy w nieustannym kontakcie ze światem graczy. Dojrzewaliśmy razem z rozwijającym się e-sportem, stąd nasza przemiana i potrzeba jeszcze aktywniejszej obecności na rynku – mówi Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming.

Komputronik Gaming zmienia logotyp i wprowadza nową kolorystykę komunikacji. Znak indentyfikacyjny, który do tej pory mocno korespondował z logotypem Komputronik, zyskał zupełnie nową tożsamość. Teraz składa się z uproszczonego, elementu graficznego nawiązującego do pierwszych liter nazwy. Kolorystyka opiera się na dwóch barwach: żółtej i czarnej. Jest nowocześnie, a jednocześnie estetycznie i prosto.

- Nasz rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. Teraz jeszcze mocniej chcemy uczestniczyć w świecie e-sportu. Całą swoją działalność postanowiliśmy oprzeć na trzech filarach, które od samego początku działalności były dla nas fundamentalne: społeczności, autorytecie oraz lojalności  – dodaje Piotr Janus.

Komputronik Gaming chce budować społeczność, która jest zżyta i ma poczucie mocnej przynależności.

- Nie wpadamy w stereotyp gracza – nerda. Wiemy, że dzisiejsi gracze to osoby aktywne, ambitne, odważne i niepokonane. Chcemy być ambasadorem tej społeczności i pokazywać ich prawdziwe możliwości  – komentuje Arkadiusz „Radyjko” Popiel, prowadzący kanału KG.

Swój autorytet marka zdążyła wypracować na przestrzeni kilku lat. Posiada know-how, wiedzę i doświadczenie zarówno w świecie gier, e-sportu, profesjonalnego sprzętu, ale również stylu życia. To właśnie dzięki tym cechom Komputronik Gaming chce budować coraz większą przynależność, a co za tym idzie, lojalność użytkowników.

- Wierzymy, że z naszymi odbiorcami wiąże nas znacznie więcej niż zainteresowania. To podobny styl życia i zasada „jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” sprawia, że nie jesteśmy zwykłą marką na polskim rynku – dodaje Radyjko.

Komputronik Gaming planuje rozwijać swoją działalność w obszarze social mediów - na kanale YouTube, Facebooku oraz Instagramie. Nie zabraknie też dużych przedsięwzięć, które marka planuje robić samodzielnie oraz ze swoimi partnerami. Ważnym elementem będą też eventy – zarówno te wszystkim dobrze znane, jak i autorskie.

Źródło: Komputronik

www.komputronik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764