logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nie różnimy się tak bardzo” - konkurs fotograficzny Fundacji Avalon

  PR 28.11.2022, przeczytano 417 razy

Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać społeczeństwu temat niepełnosprawności. Jednym z nich jest konkurs fotograficzny, który wystartuje już 21 listopada. Dla laureatów I, II, III miejsca oraz nagrody publiczności przewidziane są karty podarunkowe do sklepu katalogmarzen.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nie-roznimy-sie-tak-bardzo_---konkurs-fotograficzny-fundacji-avalon,398146,artykul.html

Niepełnosprawność w fotograficznych kadrach

Konkurs “Nie różnimy się tak bardzo” organizowany przez Fundację Avalon ma na celu przełamywanie stereotypów dotyczących życia osób z niepełnosprawnościami, rozbudzanie wśród społeczeństwa zainteresowania tematami związanymi z niepełnosprawnością oraz dostępnością. Organizacja konkursu z pewnością wpłynie na rozwijanie wrażliwości artystycznej wśród pasjonatów fotografii na sprawy związane z tematyką niepełnosprawności, zwrócenie uwagi na nierówność w kwestii postrzegania codzienności osób pełnosprawnych i osób z niepełnosprawnością.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać na adres: konkurs[at]fundacjaavalon.pl fotografię przedstawiającą codzienność osób z niepełnosprawnościami.

- Poprzez organizację konkursu chcemy pokazać, że osoby z niepełnosprawnością są pełnowartościowe. Zależy nam na tym, aby uchwycić na zdjęciu urywki z codziennego życia osób z niepełnosprawnościami, dlatego do udziału w konkursie zapraszamy wszystkich pasjonatów fotografii. W Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami 3 grudnia zostaną opublikowane 4 zwycięskie prace konkursowe, czym chcemy pokazać, że codzienność osób z niepełnosprawnościami niczym nie różni się od codzienności innych osób. - Filip Królak, specjalista ds. graficznych i użytkowych.

Przebieg konkursu

Konkurs fotograficzny “Nie różnimy się tak bardzo” ma ustalony harmonogram. Od 21 listopada uczestnicy będą mogli przesyłać prace konkursowe na adres mailowy. Termin zgłoszeń upływa 27 listopada o godzinie 23.59.

Fundacja Avalon w dniu 28 listopada powoła jury, które oceni nadesłane prace. Spośród wszystkich zostanie wyłonionych 10 zdjęć, które 29 listopada zostaną opublikowane na facebooku Fundacji Avalon. Wtedy to publiczność zadecyduje, która praca dostanie nagrodę publiczności.

W Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami tj. 3 grudnia nastąpi rozstrzygnięcie konkursu.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764