logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nieobecni są wśród nas” - poruszająca kampania Playera i fundacji Itaka

  PR 04.12.2020, przeczytano 848 razy
ilustracja

W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nieobecni-sa-wsrod-nas_---poruszajaca-kampania-playera-i-fundacji-itaka,389450,artykul.html

Corocznie w Polsce w tajemniczych okolicznościach znika bez śladu około 18 tysięcy ludzi. Mało kto jednak zdaje sobie z tego sprawę. Dla jednych to tylko liczby, a dla niektórych mąż, żona, rodzic, dziecko, przyjaciel. Player i fundacja ITAKA połączyły siły, chcąc zwrócić uwagę wszystkich na ten powszechny, a jakże często niezauważany, problem społeczny.

"Nieobecni są wśród nas" to pierwsza odsłona kampanii, na którą składają się trzy spoty z udziałem Justyny Wasilewskiej, Anny Dymnej i Piotra Głowackiego - gwiazd najnowszej produkcji Player Original "Nieobecni". Do powstania serialowego projektu twórców zainspirowało samo życie, czyli przypadki najgłośniejszych zaginięć ludzi w Polsce.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764