logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niepodległościowy” konkurs Myhoryzont, HP i Digiprint

   08.10.2018, przeczytano 1151 razy
ilustracjastrzałka

W związku z rocznicą 100-lecia niepodległości, drukarnia MyHoryzont przy współpracy z firmami HP oraz Digiprint zorganizowała konkurs na najlepszy plakat wieńczący tę rocznicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niepodleglosciowy_-konkurs-myhoryzont%2C-hp-i-digiprint,379652,artykul.html

Zamysłem akcji, jest pokazanie jak na przestrzeni lat zmieniły się koncepcje plakatu w Polsce i przedstawienie swojego pomysłu zainspirowanego minionymi latami. Najlepsze prace zostaną pokazane na Wystawach w największych miastach w Polce. Główna nagroda to wyjazd do Izraela na VIP Event HP Indigo.

W historii designu plakatu niejednokrotnie byliśmy inspiracją dla świata. Którzy polscy mistrzowie i ich plakaty Cię inspirują? Co najbardziej przykuło Twoją uwagę? Połącz swoją ideę z tematem oraz naszą technologią i stwórz wyjątkowy plakat, który zwycięży!  - zachęcają organizatorzy konkursu.

Prace można nadsyłać do 15-go listopada, rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 11 stycznia.

Źródło: MyHoryzont

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764