logo
WIADOMOŚCI

„Niepodległościowy” konkurs Myhoryzont, HP i Digiprint

   08.10.2018, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

W związku z rocznicą 100-lecia niepodległości, drukarnia MyHoryzont przy współpracy z firmami HP oraz Digiprint zorganizowała konkurs na najlepszy plakat wieńczący tę rocznicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niepodleglosciowy_-konkurs-myhoryzont%2C-hp-i-digiprint,379652,artykul.html

Zamysłem akcji, jest pokazanie jak na przestrzeni lat zmieniły się koncepcje plakatu w Polsce i przedstawienie swojego pomysłu zainspirowanego minionymi latami. Najlepsze prace zostaną pokazane na Wystawach w największych miastach w Polce. Główna nagroda to wyjazd do Izraela na VIP Event HP Indigo.

W historii designu plakatu niejednokrotnie byliśmy inspiracją dla świata. Którzy polscy mistrzowie i ich plakaty Cię inspirują? Co najbardziej przykuło Twoją uwagę? Połącz swoją ideę z tematem oraz naszą technologią i stwórz wyjątkowy plakat, który zwycięży!  - zachęcają organizatorzy konkursu.

Prace można nadsyłać do 15-go listopada, rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 11 stycznia.

Źródło: MyHoryzont

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

X edycja
Rusza jubileuszowa edycja plebiscytu "Świeć się z Energą" w którym po raz 10. wybieramy najpiękniej świątecznie przystrojone miasta w Polsce i pomagamy charytatywnie. Na zwycięskie miasta czekają nagrody o wartości 200 000 zł, które trafią do potrzebujących.
Fotograficy o wpływie Sony World Photography Awards na ich kariery
4 grudnia 2018 r. — Już tylko miesiąc pozostał na nadsyłanie zdjęć do kategorii profesjonalnych, otwartych i młodzieżowych 12. edycji prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards, adresowanego do fotografów z całego świata. Uczestnictwo jest bezpłatne, a prace można zgłaszać na stronie
Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in...
Komputronik: dwie nagrody podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18
Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane. We wtorkowy wieczór w hotelu Warszawianka, podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki...
Konkurs na logo obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny
Muzeum II Wojny Światowej ogłasza konkurs na stworzenie logo nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone