logo
WIADOMOŚCI

„Niepodległościowy” konkurs Myhoryzont, HP i Digiprint

   08.10.2018, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

W związku z rocznicą 100-lecia niepodległości, drukarnia MyHoryzont przy współpracy z firmami HP oraz Digiprint zorganizowała konkurs na najlepszy plakat wieńczący tę rocznicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niepodleglosciowy_-konkurs-myhoryzont%2C-hp-i-digiprint,379652,artykul.html

Zamysłem akcji, jest pokazanie jak na przestrzeni lat zmieniły się koncepcje plakatu w Polsce i przedstawienie swojego pomysłu zainspirowanego minionymi latami. Najlepsze prace zostaną pokazane na Wystawach w największych miastach w Polce. Główna nagroda to wyjazd do Izraela na VIP Event HP Indigo.

W historii designu plakatu niejednokrotnie byliśmy inspiracją dla świata. Którzy polscy mistrzowie i ich plakaty Cię inspirują? Co najbardziej przykuło Twoją uwagę? Połącz swoją ideę z tematem oraz naszą technologią i stwórz wyjątkowy plakat, który zwycięży!  - zachęcają organizatorzy konkursu.

Prace można nadsyłać do 15-go listopada, rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 11 stycznia.

Źródło: MyHoryzont

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rozpoczęcie konkursu Poland National Award w ramach Sony World Photography Awards 2019
World Photography Organisation ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu polskiej edycji konkursów National Award. Stanowią one tradycyjne już elementy programu konkursowego Sony World Photography Awards. Dzięki nim uczestnicy z ponad 50 krajów, niezależnie od poziomu umiejętności, mają szansę na wyróżnienie w renomowanym konkursie międzynarodowym.
:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum
Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.
Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone