logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niepodległościowy” konkurs Myhoryzont, HP i Digiprint

   08.10.2018, przeczytano 2711 razy
ilustracjastrzałka

W związku z rocznicą 100-lecia niepodległości, drukarnia MyHoryzont przy współpracy z firmami HP oraz Digiprint zorganizowała konkurs na najlepszy plakat wieńczący tę rocznicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niepodleglosciowy_-konkurs-myhoryzont%2C-hp-i-digiprint,379652,artykul.html

Zamysłem akcji, jest pokazanie jak na przestrzeni lat zmieniły się koncepcje plakatu w Polsce i przedstawienie swojego pomysłu zainspirowanego minionymi latami. Najlepsze prace zostaną pokazane na Wystawach w największych miastach w Polce. Główna nagroda to wyjazd do Izraela na VIP Event HP Indigo.

W historii designu plakatu niejednokrotnie byliśmy inspiracją dla świata. Którzy polscy mistrzowie i ich plakaty Cię inspirują? Co najbardziej przykuło Twoją uwagę? Połącz swoją ideę z tematem oraz naszą technologią i stwórz wyjątkowy plakat, który zwycięży!  - zachęcają organizatorzy konkursu.

Prace można nadsyłać do 15-go listopada, rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 11 stycznia.

Źródło: MyHoryzont

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764