logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niepodległościowy” konkurs Myhoryzont, HP i Digiprint

   08.10.2018, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka

W związku z rocznicą 100-lecia niepodległości, drukarnia MyHoryzont przy współpracy z firmami HP oraz Digiprint zorganizowała konkurs na najlepszy plakat wieńczący tę rocznicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niepodleglosciowy_-konkurs-myhoryzont%2C-hp-i-digiprint,379652,artykul.html

Zamysłem akcji, jest pokazanie jak na przestrzeni lat zmieniły się koncepcje plakatu w Polsce i przedstawienie swojego pomysłu zainspirowanego minionymi latami. Najlepsze prace zostaną pokazane na Wystawach w największych miastach w Polce. Główna nagroda to wyjazd do Izraela na VIP Event HP Indigo.

W historii designu plakatu niejednokrotnie byliśmy inspiracją dla świata. Którzy polscy mistrzowie i ich plakaty Cię inspirują? Co najbardziej przykuło Twoją uwagę? Połącz swoją ideę z tematem oraz naszą technologią i stwórz wyjątkowy plakat, który zwycięży!  - zachęcają organizatorzy konkursu.

Prace można nadsyłać do 15-go listopada, rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 11 stycznia.

Źródło: MyHoryzont

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764