logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niewidzialny Park Narodowy” – multimedialny reportaż Gazeta.pl

  PR 05.10.2022, przeczytano 244 razy

Redakcja portalu Gazeta.pl przygotowała wyjątkowy multimedialny reportaż pt. „Niewidzialny Park Narodowy”. W materiale, przygotowanym przez Dominika Szczepańskiego i Patryka Strzałkowskiego, zaprezentowana została opowieść o społecznie projektowanym parku narodowym na Pogórzu Przemyskim, roboczo nazywanym Turnickim Parkiem Narodowym. Reportaż dostępny jest na stronie Niewidzialnyparknarodowy.pl.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niewidzialny-park-narodowy_-%E2%80%93-multimedialny-reportaz-gazeta.pl,397481,artykul.html

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Portal nie tylko regularnie prezentuje na swoich łamach eksperckie materiały, ale także realizuje akcje mające na celu wywołanie szerszej dyskusji w przestrzeni publicznej. W najnowszym projekcie pt. „Niewidzialny Park Narodowy” dziennikarze Gazeta.pl zabierają czytelników w podróż do projektowanego Turnickiego Parku Narodowego. To multimedialna opowieść o jedynym w Polsce parku, który – choć formalnie nie istnieje – budzi skrajne emocje: u jednych nadzieję, a u innych lęk. O powstanie parku od dawna walczą aktywiści, ale projektowi sprzeciwiają się niektórzy mieszkańcy. Zgromadzony przez Patryka Strzałkowskiego i Dominika Szczepańskiego materiał jak w soczewce skupia problemy związane z ochroną przyrody w całej Polsce.  

– Ostatnie lata i czas pandemii, a także walka o Puszczę Białowieską czy oburzenie wywołane zatruciem Odry pokazały, że ochrona przyrody i ekologia są dla Polek i Polaków kwestiami kluczowymi. Postanowiliśmy więc przybliżyć im fragment kraju, który leży z dala od głównych atrakcji turystycznych, a wyróżnia się niesamowitą przyrodą i historią – tłumaczy wybór tematu multimedialnego reportażu Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny serwisu Zielona.Gazeta.pl i szef Green Desku Gazeta.pl.

Reportaż „Niewidzialny Park Narodowy” został opublikowany na stronie Niewidzialnyparknarodowy.pl, a już jutro – w czwartek, 6 października br. będzie promowany na stronie głównej Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych. Materiał stworzyli dziennikarze Gazeta.pl, a wzbogacają go materiały wideo przygotowane przez Inicjatywę Dzikie Karpaty.

Tematyka ekologiczna od dawna jest bliska redakcji Gazeta.pl. Jako pierwszy portal horyzontalny w Polsce wyodrębniła ona międzyredakcyjny dział dedykowany środowisku (Green Desk), dzięki czemu jej czytelnicy i czytelniczki zyskują jeszcze więcej opartych na wiedzy naukowej treści z zakresu klimatu i środowiska. Dodatkowo, Gazeta.pl nawiązała partnerstwo z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow), zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in.: AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, ‘Libération’ czy ‘Die Tageszeitung’. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764