logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niewidzialny Park Narodowy” – multimedialny reportaż Gazeta.pl

  PR 05.10.2022, przeczytano 111 razy

Redakcja portalu Gazeta.pl przygotowała wyjątkowy multimedialny reportaż pt. „Niewidzialny Park Narodowy”. W materiale, przygotowanym przez Dominika Szczepańskiego i Patryka Strzałkowskiego, zaprezentowana została opowieść o społecznie projektowanym parku narodowym na Pogórzu Przemyskim, roboczo nazywanym Turnickim Parkiem Narodowym. Reportaż dostępny jest na stronie Niewidzialnyparknarodowy.pl.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niewidzialny-park-narodowy_-%E2%80%93-multimedialny-reportaz-gazeta.pl,397481,artykul.html

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Portal nie tylko regularnie prezentuje na swoich łamach eksperckie materiały, ale także realizuje akcje mające na celu wywołanie szerszej dyskusji w przestrzeni publicznej. W najnowszym projekcie pt. „Niewidzialny Park Narodowy” dziennikarze Gazeta.pl zabierają czytelników w podróż do projektowanego Turnickiego Parku Narodowego. To multimedialna opowieść o jedynym w Polsce parku, który – choć formalnie nie istnieje – budzi skrajne emocje: u jednych nadzieję, a u innych lęk. O powstanie parku od dawna walczą aktywiści, ale projektowi sprzeciwiają się niektórzy mieszkańcy. Zgromadzony przez Patryka Strzałkowskiego i Dominika Szczepańskiego materiał jak w soczewce skupia problemy związane z ochroną przyrody w całej Polsce.  

– Ostatnie lata i czas pandemii, a także walka o Puszczę Białowieską czy oburzenie wywołane zatruciem Odry pokazały, że ochrona przyrody i ekologia są dla Polek i Polaków kwestiami kluczowymi. Postanowiliśmy więc przybliżyć im fragment kraju, który leży z dala od głównych atrakcji turystycznych, a wyróżnia się niesamowitą przyrodą i historią – tłumaczy wybór tematu multimedialnego reportażu Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny serwisu Zielona.Gazeta.pl i szef Green Desku Gazeta.pl.

Reportaż „Niewidzialny Park Narodowy” został opublikowany na stronie Niewidzialnyparknarodowy.pl, a już jutro – w czwartek, 6 października br. będzie promowany na stronie głównej Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych. Materiał stworzyli dziennikarze Gazeta.pl, a wzbogacają go materiały wideo przygotowane przez Inicjatywę Dzikie Karpaty.

Tematyka ekologiczna od dawna jest bliska redakcji Gazeta.pl. Jako pierwszy portal horyzontalny w Polsce wyodrębniła ona międzyredakcyjny dział dedykowany środowisku (Green Desk), dzięki czemu jej czytelnicy i czytelniczki zyskują jeszcze więcej opartych na wiedzy naukowej treści z zakresu klimatu i środowiska. Dodatkowo, Gazeta.pl nawiązała partnerstwo z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow), zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in.: AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, ‘Libération’ czy ‘Die Tageszeitung’. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764