logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niezbędnik Marketera” - PIAP dla samorządowców

  PR 04.12.2023, przeczytano 576 razy
ilustracja

1 grudnia br. wystartowała akcja wysyłkowa "Niezbędnika Marketera" do instytucji państwowych i samorządów na terenie całej Polski, zorganizowana przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (PIAP). Jej celem jest ułatwienie marketerom dostępu do różnorodnych ofert w ramach prowadzonych działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-_niezbednik-marketera_---piap-dla-samorzadowcow,402333,artykul.html

"Niezbędnik Marketera" to marketingowy przewodnik pomagający efektywnie współpracować z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych, zrzeszonych w stowarzyszeniu PIAP. Obejmuje starannie wyselekcjonowane propozycje polskich producentów, dystrybutorów, agencji reklamowych, organizatorów targów oraz mediów, specjalizujących się w dziedzinie artykułów promocyjnych.

Artykuły promocyjne są najlepszym narzędziem do budowania trwałych relacji z klientami. Pełnią kluczową rolę w promocji i budowaniu rozpoznawalności marek w różnorodnych branżach. Są jednym z tych elementów marketingu, które cieszą się niezmiennym uznaniem. Liczę, że "Niezbędnik Marketera" stanie się ulubionym marketingowym przewodnikiem i przyczyni się do efektywnej współpracy z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych. W ramach akcji wysyłkowej rozesłano, oprócz egzemplarza Niezbędnika Marketera, kilka przykładów, produktów naszych firm członkowskich. Akcję tą chcemy powtarzać, każdego roku – Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

"Niezbędnik Marketera" to wydawnictwo PIAP, pigułka wiedzy na temat upominków reklamowych i produktów wspierających promocję. Stworzony z myślą o firmach i instytucjach poszukujących sprawdzonych dostawców artykułów promocyjnych. Katalog zawiera starannie wyselekcjonowane propozycje polskich producentów, dystrybutorów, agencji reklamowych, organizatorów targów oraz mediów specjalizujących się w dziedzinie artykułów promocyjnych. Wszystkie przedstawione w nim firmy są członkami stowarzyszenia PIAP.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) to grupa ekspertów i profesjonalistów z branży reklamowej. Od 2007 roku zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe. Misją stowarzyszenia jest partnerskie stymulowanie rozwoju branży artykułów reklamowych i tworzenie prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych warunków dla efektywnego funkcjonowania podmiotów działających na tym rynku oraz wspieranie działań mających na celu popularyzację artykułu reklamowego w sektorze działań marketingowych. PIAP zrzesza 177 firm członkowskich.


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: PIAP

(Paweł Wielkopolan)

PIAP o sobie:

Od 2007 roku zrzeszamy firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764