logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niezwykłe zjawiska naturalne” w spotach Herbapol-Lublin

  PR 25.06.2020, przeczytano 1496 razy
ilustracja

Właśnie wystartowała nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały aż trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niezwykle-zjawiska-naturalne_-w-spotach-herbapol-lublin,387541,artykul.html

Nowości w portfolio herbat funkcjonalnych Herbapol-Lublin

Latem poszukujemy wartościowych napojów, które odpowiednio nawadniają nasz organizm i dobrze smakują, ale również są poręczne i mogą nam towarzyszyć zarówno w domu, jak i poza nim. To właśnie z myślą o tych, którzy poszukują intrygujących smaków oraz dobrego składu, marka Herbapol-Lublin poszerzyła w tym roku portfolio napojów gotowych do picia o dwa smaczne i orzeźwiające warianty. W kwietniu, do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, dodatkowo w ofercie napojów herbacianych od teraz dostępny jest także Herbapol na zimno herbata biała/malina.

Nowa platforma komunikacyjna – „Niezwykłe zjawiska naturalne”

Nowa kampania Herbapol-Lublin wystartowała w tym tygodniu wraz z emisją trzech dedykowanych spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy od 1 lipca. Nowa platforma komunikacyjna pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” łączy w sobie nowoczesną i lekką formę z przekazami podkreślającymi naturalne pochodzenie produktów, będące wyróżnikiem marki od ponad 70 lat. Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów gotowych do picia i nawiązuje do innego, dedykowanego mu zjawiska pogodowego: wiatru (AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (URODA SKRZYP cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (DETOX POKRZYWA pigwa z zieloną herbatą).

- Napoje funkcjonalne w butelkach, które wprowadziliśmy na polski rynek w 2019 roku, to wciąż stosunkowo nowy segment, w którym widzimy bardzo duży potencjał. Dlatego też zależało nam na tym, aby przedstawić konsumentom świat produktu i jego unikalne cechy – zwłaszcza, że w tym roku rozszerzyliśmy portfolio o dwie kolejne nowości. Zdecydowaliśmy się na lekkie i charakterystyczne spoty reklamowe, wyróżniające się na tle konkurencji, ponieważ wierzymy, że w ten zapadający w pamięć sposób dotrzemy do młodszej grupy docelowej w wieku 25-44 lat, co obecnie jest jednym z naszych celów – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol-Lublin.

Za pomysł kreatywny i kreację spotów odpowiada Walk Creative.

  • Producent: Watchout Studio / Adrian Włodarski / Bartosz Buttitta
  • Reżyser: Karol Kołodziński
  • Art. Director / Copywriter: Paweł Heinze, Wioletta Wiertel, Krzysztof Iwiński
  • Studio Dźwiękowe: Lunapark / Paweł Drzyzga
  • Studio Post Produkcyjne: Lunapark / Patrycja Szymańska
  • Muzyka: Coconut - Chair Model 

Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764