logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce

  PR 19.10.2018, przeczytano 991 razy
ilustracjastrzałka
Nino Dzhikiya

„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nino-o-biznesie_-w-wirtualnej-polsce,379811,artykul.html

Jeden odcinek programu składa się z trzech krótkich rozmów, z których każda trwa 3 minuty. Konkretnych odpowiedzi nt. aktualnych problemów, tajników prowadzenia firm czy rozwoju osobistego udzielają czołowi biznesmeni, menadżerowie, innowatorzy. Gościem pierwszego programu był Maciej Panek, szef Panek Carsharing. W kolejnym będzie rozmowa z Mateuszem Juroszkiem, prezesem STS Zakładów Bukmacherskich oraz Fundacji Sport Twoją Szansą.

Emisja w każdy poniedziałek na WP oraz money.pl. W pierwszym sezonie powstanie 12 odcinków. Program prowadzi Nino Dzhikiya, wicedyrektor obszaru biznes w Wirtualnej Polsce, wcześniej redaktor naczelna money.pl. Dzhikiya od lat jest związana z mediami biznesowymi. Zarządzała serwisem o nowych technologiach Inn:Poland. Publikowała w czołowych polskich gazetach: Dzienniku Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Newsweek Polska.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764