logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld

   08.04.2019, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny. Plastyk Miasta Gdyni zapowiada prezentację publikacji podczas cyklu warsztatów, promujących dobre rozwiązania szyldziarskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_od-strony-ulicy_---recepta-na-udany-szyld,382018,artykul.html

- Przestrzeń miejska ulega ciągłym zmianom i często powoduje to chaos informacyjny oraz jej przeładowanie. Przyczynia się do tego również źle zaprojektowany szyld. Przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność wychodzą ze swoja identyfikacją w przestrzeń miejską. Biuro Plastyka Miasta jest często zaangażowane w długi i czasochłonny proces przeprowadzania przedsiębiorcy lub projektanta od pomysłu na szyld do właściwego rozwiązania. Uznałem, że opracowanie poradnika szyldziarskiego z pewnością usprawni naszą pracę, ale przede wszystkim pomoże przedsiębiorcom podjąć decyzję w sprawie dobrego projektu szyldu. Na końcu jest dobro najważniejsze – estetyka przestrzeni miejskiej. - Jacek Piątek, plastyk miasta

ilustracjastrzałka

Poradnik „Od strony ulicy” został opracowany z myślą o śródmieściu Gdyni, lecz z pewnością będzie on użyteczny przy projektowaniu i produkcji szyldów także w  pozostałych dzielnicach. Opracowane w nim zasady są ponadczasowe i uniwersalne. Prócz konkretnych rozwiązań, zaproponowanych dla różnych typów śródmiejskich budynków, w poradniku można znaleźć praktyczne zalecenia i podpowiedzi, od czego zacząć i jak sprawnie przeprowadzić projektowanie dobrego szyldu, uwzględniając przepisy lokalnego prawa.

ilustracjastrzałka

- Podręcznik został opracowany w sposób, który odzwierciedla proces: koncepcji, projektowania i produkcji szyldu. Wiedza ta uzupełniona została o aspekty związane z liternictwem, kolorystyką, ekspozycją towaru na witrynach. Zagadnienia z wąskiej dziedziny staraliśmy się przekazać w jak najbardziej przystępny sposób, ograniczając użycie specjalistycznych pojęć i ilustrując jak najwięcej przykładów. Mamy nadzieję, że podręcznik przyda się zarówno profesjonalistom: grafikom, czy branży reklamowej, jak i przedsiębiorcom. - Natalia Wielebska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych
Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów,...
E-book: Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?
Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy 69 proc. dokonało tam zakupów. W efekcie e-konsumenci stanowią już 60 proc. mieszkańców krajów Wspólnoty, a co trzecia osoba w Unii kupuje poza krajem zamieszkania. Zdaniem firmy technologicznej e-point, obecna faza rozwoju e-commerce w Europie to najlepszy czas...
Raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery
Na czym polega antropomorfizacja marki? Czego tak naprawdę poszukują konsumenci i jak kształtują się trendy społeczno-technologiczne na najbliższe lata? Darmowy raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery ma pomóc w dostosowaniu strategię firmy do najnowszych trendów.
Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych
Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.
Wielka Księga Reklamy i Druku i katalog Adbox
Przygotowania do kolejnej edycji targów trwają. Aby dobrze się do nich przygotować warto przypomnieć sobie jak wyglądała miniona edycja. W poszukiwaniu cennych kontaktów i ofert pomocne będą publikacje targowe: Wielka Księga Reklamy i Druku oraz katalog produktowy Adbox - Inspiracje Reklamowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764