logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Od ziarenka do kaszki” - nowa kampania marki Bobovita

  PR 30.03.2017, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania „Od ziarenka do kaszki”, w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek – idealna kompozycja zbóż i mleka modyfikowanego – w wielu pysznych smakach. Piosenkę do spotu przygotowała i zaśpiewała znana z muzycznego, telewizyjnego show Aga Damrych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_od-ziarenka-do-kaszki_---nowa-kampania-marki-bobovita,31998,artykul.html

Kampania edukacyjna ma na celu pokazanie, jak BoboVita dba o swoje kaszki – już od ziarenka. Marka opowiada o całym procesie produkcji – zaangażowaniu wieloletnich dostawców, normach, jakie muszą spełniać zboża uprawiane z myślą o najmłodszych oraz kontrolach surowców na każdym etapie. A to wszystko po to, aby mama miała pewność, że podaje dziecku odpowiedni produkt.

W ramach kampanii na www.bobovita.pl powstała sekcja z ciekawostkami dotyczącymi zbóż BoboVita – m.in. miejsca ich pochodzenia i uprawy. Dzięki tym informacjom będzie można poznać całą drogę od ziarenka do pysznej kaszki.

Działania mają charakter ogólnopolski. Są prowadzone w prasie i internecie.

Kreację przygotowała agencja VML, media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, w social mediach – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a szerokie działania PR – Alert Media Communications.

Źródło: BoboVita

www.bobovita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764