Gatta przygotowała nową kampanię TV pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie – szerszej niż tylko rajstopy – oferty, która została przygotowana tak, aby różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
- Od wielu lat możemy pochwalić się jedną z najszerszych kolekcji body, niemal kultową bielizną bezszwową, ponadczasowymi kolekcjami bielizny i odzieży basic, które można łączyć z odważniejszymi dodatkami na wiele sposobów. Przez ostatnie kilka lat udało się nam także wprowadzić na rynek kolekcję bielizny gorseteryjnej, dostosowanej do różnych typów kobiecych styli i sylwetek. To właśnie chcemy pokazać paniom, które dotąd nie odkryły u nas tego potencjału – mówi Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości konsumentek na temat szerokiej, kobiecej oferty marki Gatta, która od rajstop się jedynie zaczyna.
Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta kieruje swoją komunikację do kobiet, unikając pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej kampanii są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach w salonie Gatty. Każda z nich może tam znaleźć coś dla siebie.
Hasło najnowszej kampanii brzmi: „Odkryj ją na nowo”. Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Emisja spotu rozpocznie się 22 września 2017 r.
Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.
Źródło: Schulz brand friendly