logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator

  PR 25.02.2021, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_odnajdz-w-sobie-sile_---jan-blachowicz-nowym-ambasadorem-marki-predator,390367,artykul.html

Pochodzący z Cieszyna Jan Błachowicz to wielokrotny zwycięzca niezwykle popularnych walk MMA, grappler i zawodnik boksu tajskego. Zawodową karierę w mieszanych sztukach walki rozpoczął w 2007 r. W latach 2011 – 2014 był międzynarodowym mistrzem KSW, a od 2015 r. związany jest z amerykańską federacją UFC. We wrześniu ubiegłego roku wywalczył w niej tytuł mistrza wagi półciężkiej.

Jan Błachowicz jest wybitnym sportowcem, który z żelazną konsekwencją realizuje swoje marzenia. Aktualnie sięgnął po najwyższy tytuł sportowy, ale nie zatrzymuje się. Predator jako marka skierowana dla graczy ma dokładnie ten sam charakter. Niezależnie od sytuacji wspiera swoich użytkowników w dążeniu do realizacji marzeń. Uwagę producenta oprócz osiągnięć sportowych, zwrócił również charakter Jana Błachowicza poza oktagonem oraz fakt, że jest graczem. Nieustępliwość i ambicja w dążeniu do celu doskonale wpisują się w DNA marki Predator.

- Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu. Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator – powiedział Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Polska.

- Doświadczenia wyniesione z ringu staram się wykorzystywać również w chwilach, kiedy odpoczywam od sportu. Czas wolny od treningów poświęcam m.in. gamingowi, w którym siła woli i pokonywanie własnych słabości są równie ważne, jak podczas bezpośredniej walki z przeciwnikiem. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z marką Predator, której sprzęt zawsze ceniłem nie tylko za wyjątkową wydajność, lecz również za jakość wykonania, wytrzymałość i dbałość o najmniejsze detale – dodał Jan Błachowicz.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Odnajdź w sobie siłę”, a sama akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem. Wspiera wiarę w to, że nasi gracze mają w sobie pokłady nieposkromionej mocy, które pozwolą im stać się niezwyciężonymi.

Współpracę Jana Błachowicza z marką Predator będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach Predatora. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Producent sprzętu dla graczy będzie wspierał Jana Błachowicza podczas jego walk na ringu oraz towarzyszył w codziennym życiu, dostarczając mu produkty marki Predator.

Źródło: Acer Polska

www.acer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764