logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ogarnij cukier” - kampania edukacyjna dla diabetyków

  PR 18.09.2017, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Jesteś diabetykiem? Znasz kogoś z cukrzycą? Fundacja Badań i Rozwoju Nauki rozpoczyna cykl bezpłatnych interaktywnych wykładów online, podczas których w przystępny i ciekawy sposób zostaną poruszone tematy istotne dla osób chorujących na cukrzycę. Warto pamiętać, że codzienne życie z tą chorobą nie musi być katastrofą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ogarnij-cukier_---kampania-edukacyjna-dla-diabetykow,33753,artykul.html

Z cukrzycą zmaga się już prawie 3 miliony Polaków. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że nieleczona może prowadzić do licznych powikłań. Wystarczy tylko wymienić choroby układu krążenia czy niewydolność nerek. Warto uświadamiać diabetykom, że dzięki zaangażowaniu w proces leczenia mogą skutecznie ograniczyć częstotliwość występowania powikłań groźnych dla zdrowia, a nawet życia.

Dlaczego wykłady interaktywne online, czyli webinaria będą najlepszą formą dotarcia do szerokiej grupy odbiorców?

- Żyjemy coraz szybciej, łatwiej przyswajamy obrazy i dźwięk niż tekst pisany. Zależy nam na tym, aby wszyscy zainteresowani problematyką związaną z cukrzycą, w łatwy i przystępny sposób mogli poszerzyć swoją wiedzę i poznać praktyczne sposoby ogarniania tej choroby nie wychodząc z domu. – podkreśla dr hab. med. Michał Wszoła, pomysłodawca kampanii i jeden z prowadzących. - Będziemy poruszać tematy związane nie tylko z samokontrolą cukrzycy, insulinoterapią, powikłaniami, ale powiemy również o zasadach żywienia i znaczeniu aktywności fizycznej w leczeniu tej choroby. Z kolei na ostatnim wykładzie pokażemy nowoczesne metody leczenia cukrzycy i osiągnięcia medycyny w tym zakresie. Cieszę się, że do prowadzenia webinariów udało nam się zaprosić najlepszych w swoich dziedzinach, m.in. prof. dr hab. Ewę Pańkowską, jednego z najlepszych diabetologów w Polsce, czy dr n. med. Martę Serwańską-Świętek, uznaną nefrolog – dodaje.

„Ogarnij cukier” to cykl 10 bezpłatnych webinariów. Będą odbywały się od 14 września do 23 listopada, w każdy czwartek o godz. 20.00. Interaktywny wykład online będzie się składał z krótkiego omówienia danego zagadnienia przez ekspertów oraz części praktycznej, gdzie każdy będzie mógł zadać prowadzącym pytania i otrzymać na nie odpowiedzi.

Pierwszy temat to: Promocja zdrowego stylu życia, znaczenie aktywności fizycznej w leczeniu cukrzycy i utrzymanie prawidłowej masy ciała. Wykład inauguracyjny poprowadzą dr hab. med. Michał Wszoła oraz mgr Kamil Goleń, specjalista treningu funkcjonalnego oraz trener przygotowania motorycznego.

Harmonogram, tematyka wszystkich webinariów i bio ekspertów są dostępne na stronie: www.ogarnijcukier.pl

Źródło: Fundacja Badań i Rozwoju Nauki

www.fundacjabirn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764