logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Okrągły stół medialny” w KRRiT

   07.03.2018, przeczytano 498 razy

28.02.2018 r. w siedzibie KRRiT odbyło się spotkanie z kierownictwem nadawców telewizji naziemnej: Telewizji Polsat, Telewizji PULS, Spółki ZPR Media SA, TVP, TVN, Discovery Networks i Fundacji Lux Veritatis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_okragly-stol-medialny_-w-krrit,35694,artykul.html

Zebrani zapoznali się z przygotowaną przez KRRiT prezentacją samoregulacji i współregulacji jako metody rozwiązywania napięć w relacjach rynek-regulator, proponowaną przez Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny.

Uczestnicy zaprezentowali swoje stanowiska wobec zaproponowanych przez Przewodniczącego zasad samoregulacyjnych na rynku polskich mediów elektronicznych, które byłyby jednocześnie zgodne z prawem europejskim i światowym oraz z umowami międzynarodowymi.

Ustalono powołanie zespołu roboczego mającego za zadanie wypracowanie Kodeksu Dobrych Praktyk i w konsekwencji doprowadzenie do powstania w niedalekiej przyszłości Rady Nadawców dbającej o przestrzeganie tego Kodeksu.

Wymieniono się opiniami na temat najistotniejszych problemów, którymi powinna się zająć Rada Nadawców. Przewodniczący wyraził nadzieję, że Rada Nadawców oprócz funkcji samoregulacyjnych będzie dla KRRiT partnerem reprezentującym środowisko nadawców, którego do tej pory bardzo brakowało.

Źródło: KRRiT

www.krrit.gov.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764