logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Onet Rano od kuchni” – nowy format kulinarny

  PR 16.10.2020, przeczytano 253 razy

W czwartek o godz. 10. zadebiutował nowy format kulinarny „Onet Rano od kuchni” – rozmowy prowadzących z wyjątkowymi gośćmi: ekspertami, influencerami, vlogerami i celebrytami o trendach żywieniowych, zdrowym stylu życia i wszystkim tym, co wiąże się z odżywianiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_onet-rano-od-kuchni_-%E2%80%93-nowy-format-kulinarny,388836,artykul.html

W każdym odcinku „Onet Rano od kuchni” pojawi się gość, który zaprezentuje nietypowe produkty oraz proste przepisy, które się sprawdzą nawet w rękach największego laika kulinarnego. Widzowie otrzymają garść inspiracji na pełnowartościowe posiłki, szybkie przekąski, a nawet napoje. A wszystko to z łatwo dostępnych produktów.

Pierwszy odcinek „Onet Rano od kuchni” poprowadzi Odeta Moro. Gościem pierwszego wydania była Agnieszka Mielczarek. Program będzie można oglądać w Onecie oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako oficjalny partner 29. Finału. Prócz medialnego wsparcia akcji redakcja przygotowała wyjątkowe aukcje i zbiórki internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych...
Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764