logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„OOH news” – informator Festiwaldruku.pl

  PR 12.05.2017, przeczytano 920 razy
ilustracjastrzałka

9. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama & marketing. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji. W części dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, zostało już tylko 20% wolnych miejsc. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ooh-news_-%E2%80%93-informator-festiwaldruku.pl,32435,artykul.html

– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej i drukowi. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach. Po ubiegłej edycji otrzymaliśmy szereg pozytywnych referencji od naszych wystawców – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

W tym roku temat przewodni targów skupi się na druku na tekstyliach i w tym zakresie organizator przygotuje nowe elementy harmonogramu targów. Tekstylia w druku stały się jednym z kluczowym tematów imprez branżowych, targów czy konferencji, dlatego też i tegoroczna odsłona FestiwalDruku.pl mocno stawia właśnie na tę tematykę. O tym co nowego w tym segmencie (i nie tylko) można przeczytać na kolejnych stronach kolejnego już OOH newsa.

Podczas targów na zwiedzających czeka szereg wydarzeń dodatkowych, jak konferencja dla branży opakowaniowej, warsztaty ze zgrzewania banerów czy szkolenie z termotransferu.

Kolejny raz odbędzie się także konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

OOH news ukazuje się formacie A3, w nakładzie 4000 egzemplarzy. FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine.

  • Magazyn „OOH news” można pobrać TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764