logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„OOH news” – informator Festiwaldruku.pl

  PR 12.05.2017, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

9. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama & marketing. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji. W części dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, zostało już tylko 20% wolnych miejsc. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ooh-news_-%E2%80%93-informator-festiwaldruku.pl,32435,artykul.html

– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej i drukowi. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach. Po ubiegłej edycji otrzymaliśmy szereg pozytywnych referencji od naszych wystawców – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

W tym roku temat przewodni targów skupi się na druku na tekstyliach i w tym zakresie organizator przygotuje nowe elementy harmonogramu targów. Tekstylia w druku stały się jednym z kluczowym tematów imprez branżowych, targów czy konferencji, dlatego też i tegoroczna odsłona FestiwalDruku.pl mocno stawia właśnie na tę tematykę. O tym co nowego w tym segmencie (i nie tylko) można przeczytać na kolejnych stronach kolejnego już OOH newsa.

Podczas targów na zwiedzających czeka szereg wydarzeń dodatkowych, jak konferencja dla branży opakowaniowej, warsztaty ze zgrzewania banerów czy szkolenie z termotransferu.

Kolejny raz odbędzie się także konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

OOH news ukazuje się formacie A3, w nakładzie 4000 egzemplarzy. FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine.

  • Magazyn „OOH news” można pobrać TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764