logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Orlen. Witaj w świecie piłkarskich emocji” - kampania na miarę mistrzostw

  PR 04.11.2022, przeczytano 539 razy

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto, które zawsze budzi wśród kibiców wiele emocji. „ORLEN. Witaj w świecie piłkarskich emocji” to najnowsza kampania promocyjna PKN ORLEN, Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Jej motywem przewodnim są tzw. cieszynki, za pomocą których zawodnicy demonstrują kibicom radość po zdobytej bramce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_orlen.-witaj-w-swiecie-pilkarskich-emocji_---kampania-na-miare-mistrzostw,397859,artykul.html

- Te emocje i gesty radości są dobrze znane kibicom oglądającym mecze Reprezentacji. Niektóre z nich są już kultowe, jak np. „cieszynka” Krzysztofa Piątka „Pio, Pio, Pio”. W naszym kampanijnym spocie pokazujemy jak piłkarze i kibice wyrażają swoje sportowe emocje a wszystko dzieje się w tym przypadku na stacjach paliw ORLEN, bo jako firma wspieramy i sportowców, i klientów. Mamy też własną „cieszynkę”, nawiązującą do logo programu VITAY, zaprezentowaną w reklamie przez sprzedawcę ze stacji ORLEN – mówi Magdalena Cybula, Dyrektor Biura Marketingu PKN ORLEN.

Na czas mundialu PKN ORLEN przygotował również specjalną ofertę Stop Cafe. Piłkarski zestaw kibica w atrakcyjnej cenie dostępny będzie na stacjach paliw ORLEN od 17 listopada do 18 grudnia br. Natomiast już teraz na klientów czekają wielkie piłkarskie emocje, czyli specjalny konkurs, w którym do wygrania jest 5 dwuosobowych wyjazdów do Kataru na mecz Polaków.

Kampania „ORLEN. Witaj w świecie piłkarskich emocji” obecna jest w telewizji, na platformach VOD, w prasie i Internecie. Zarówno w spocie reklamowym, jak i billboardzie sponsorskim, który emitowany będzie przy meczach mundialu, występują piłkarze reprezentacji Polski: Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny, Krzysztof Piątek, Arkadiusz Milik, Kamil Glik i Jan Bednarek. Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, a reżyserem spotu jest Filip Bartczak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

PKN ORLEN jest największym mecenasem sportu w Polsce, wspierającym zarówno drużyny i zawodników na najwyższym profesjonalnym poziomie rywalizacji, jak również sport amatorski oraz rozwój sportowych talentów wśród dzieci i młodzieży.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764