logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH

  PR 20.05.2019, przeczytano 1576 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oryginalny-pilzner-z-czeskiego-pilzna_---kampania-ooh,382521,artykul.html

Tej wiosny, na ulicach polskich miast można odkryć tajniki tradycji czeskiego browarnictwa. Wszystko to za sprawą marki Pilsner Urquell, która stworzyła charakterystyczny kolorowy street art obrazujący miejsce narodzin oryginalnego, czeskiego pilznera. Pilzno, jakie da się poznać dzięki muralom, to przede wszystkim charakterystyczna brama browaru, której towarzyszą ilustracje unikalnych składników, tajników warzenia piwa, praca browarników oraz odniesienia do kultury smakowania Pilsnera Urquella. Murale zdobiące elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy są częścią kampanii prowadzonej pod hasłem „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, której celem jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze.

ilustracjastrzałka

- Od 1842 roku, miejscem warzenia piwa Pilsner Urquell jest browar w Pilźnie. W 100 procentach czeskie składniki: jęczmień morawski, chmiel Saaz i miękka pilzneńska woda, oraz wielopokoleniowe wartości browarnicze – oto sekret wyjątkowego, niezmiennego smaku pilznera. Dzięki tegorocznej kampanii chcemy przybliżyć Polakom to niezwykłe dziedzictwo marki, której tradycja od lat przekazywana jest kolejnym pokoleniom wybitnych piwowarów – mówi Marta Chymosz, junior brand manager marki Pilsner Urquell.

ilustracjastrzałka

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła Daniela Solený, który od lat mieszka w Pradze i to właśnie czeska kultura i architektura stały się dla niego niewyczerpanym źródłem inspiracji. Na wielkoformatowych muralach udało mu się odmalować klimat Pilzna, który tworzy unosząca się nad nim legenda pilznera, sławna przeszłość miasta i na wskroś czeski styl życia jego współczesnych mieszkańców.

ilustracjastrzałka

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która swoimi działaniami obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto z czeskiego browaru, oraz Tapsterów – Mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

ilustracjastrzałka

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

ilustracjastrzałka

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764