logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatni Twój Weekend” na shortlistach Andy Awards

  PR 24.04.2020, przeczytano 286 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał 3 nominacje w kategoriach: Bravery, Reset oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatni-twoj-weekend_-na-shortlistach-andy-awards,386718,artykul.html

Dodatkowo, "Ostatni Twój Weekend" znalazł się w gronie pięciu najodważniejszych kampanii świata ostatniego roku. The Pop Choice to pierwsze takie wyróżnienie przyznawane przez ANDY Awards. Głos oddać może każdy, tylko dziś, w piątek, 24 kwietnia na Instagram Stories.

Od 55 lat nagrody ANDY wyróżniają najwybitniejsze projekty na całym świecie. Ich renoma bierze się z faktu, iż jury przy wyborze laureatów kieruje się wybitnym kunsztem kreatywnym oraz odwagą w realizowanych projektach. ANDYs to ukłon w stronę autorów - ludzi stojących za wspaniałymi pomysłami, a wszystko to w imię odkrycia oraz wyróżnienia największych talentów w branży kreatywnej.

Wyniki poznamy 27 kwietnia.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764