logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatni Twój Weekend” na shortlistach Andy Awards

  PR 24.04.2020, przeczytano 544 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał 3 nominacje w kategoriach: Bravery, Reset oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatni-twoj-weekend_-na-shortlistach-andy-awards,386718,artykul.html

Dodatkowo, "Ostatni Twój Weekend" znalazł się w gronie pięciu najodważniejszych kampanii świata ostatniego roku. The Pop Choice to pierwsze takie wyróżnienie przyznawane przez ANDY Awards. Głos oddać może każdy, tylko dziś, w piątek, 24 kwietnia na Instagram Stories.

Od 55 lat nagrody ANDY wyróżniają najwybitniejsze projekty na całym świecie. Ich renoma bierze się z faktu, iż jury przy wyborze laureatów kieruje się wybitnym kunsztem kreatywnym oraz odwagą w realizowanych projektach. ANDYs to ukłon w stronę autorów - ludzi stojących za wspaniałymi pomysłami, a wszystko to w imię odkrycia oraz wyróżnienia największych talentów w branży kreatywnej.

Wyniki poznamy 27 kwietnia.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764