logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatni Twój Weekend” w finale Ad Age A-List & Creativity Awards

  PR 26.02.2020, przeczytano 474 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatni-twoj-weekend_-w-finale-ad-age-a-list-and-creativity-awards,385835,artykul.html

Ad Age A-List

A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i rodzaje agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy „Ad Age” dokonują swojego wyboru biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, innowacyjność, wyniki finansowe czy zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.

Zwycięzców poznamy 14 kwietnia podczas gali w Nowym Jorku.

We Are VMLY&R

Powody do radości mają nie tylko twórcy projektu „Ostatni Twój Weekend”. W tegorocznym zestawieniu biura VMLY&R pojawiają się wielokrotnie. „Experiential Campaign of the Year”, „Best Work for Good” czy „Idea of The Year” to tylko kilka kategorii, w których sieć VMLY&R walczy o nagrody.

Źródło: VMLY&R

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764