logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatni Twój Weekend” wśród 10 projektów nas Lions Live

  PR 15.10.2020, przeczytano 674 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji LIONS Live.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatni-twoj-weekend_-wsrod-10-projektow-nas-lions-live,388805,artykul.html

LIONS Live to wirtualna platforma wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, dostępna w dniach 19-23 października pod hasłem „Creativity Inside Out”. Każdemu dniu towarzyszy przewodni temat, dzięki czemu każdy uczestnik może zdobyć praktyczną wiedzę gwarantującą rozwój osobisty czy kreatywną transformację biznesu.

W czasie tych pięciu dni zespoły stojące za pracami nagrodzonymi Grand Prix i Złotymi Lwami Cannes Lions odkryją sekrety tworzenia kreatywnych dzieł światowej sławy i opowiedzą szczerze o tym, jak doszło do tego, że ich pomysły ujrzały światło dziennie.

Wśród dziesięciu projektów z całego świata zaprezentowany w ramach serii "Behind the Scenes: Case Studies" pokazany zostanie "Ostatni Twój Weekend". Już 20 października, 17:15-17:45 twórcy projektu: Marzena Szkolak (Gazeta.pl), Marta Życińska (Mastercard), Dariusz Maciołek (BNP Paribas) oraz przedstawiciele agencji VMLY&R: Ewelina Wojtyczka, Maciej Kozina i Dawid Szczepaniak opowiedzą o historii powstania projektu: motywacjach, ekscytacji, zarwanych nocach, wszystkich trudach po drodze i oczywiście nieopisanej radości z wygrania pierwszego Grand Prix i Titanium Cannes Lions, jakie kiedykolwiek otrzymała Polska.

Na uczestników LIONS Live czekają także kursy i spotkania z legendami branży kreatywnej, wykłady ekspertów oraz profesjonalne zajęcia i moduły szkoleniowe z dziedzin kreatywności, efektywności i marketingu. Dostęp do LIONS Live będzie bezpłatny dla każdego.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764