logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatni Twój Weekend” wśród 10 projektów nas Lions Live

  PR 15.10.2020, przeczytano 474 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji LIONS Live.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatni-twoj-weekend_-wsrod-10-projektow-nas-lions-live,388805,artykul.html

LIONS Live to wirtualna platforma wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, dostępna w dniach 19-23 października pod hasłem „Creativity Inside Out”. Każdemu dniu towarzyszy przewodni temat, dzięki czemu każdy uczestnik może zdobyć praktyczną wiedzę gwarantującą rozwój osobisty czy kreatywną transformację biznesu.

W czasie tych pięciu dni zespoły stojące za pracami nagrodzonymi Grand Prix i Złotymi Lwami Cannes Lions odkryją sekrety tworzenia kreatywnych dzieł światowej sławy i opowiedzą szczerze o tym, jak doszło do tego, że ich pomysły ujrzały światło dziennie.

Wśród dziesięciu projektów z całego świata zaprezentowany w ramach serii "Behind the Scenes: Case Studies" pokazany zostanie "Ostatni Twój Weekend". Już 20 października, 17:15-17:45 twórcy projektu: Marzena Szkolak (Gazeta.pl), Marta Życińska (Mastercard), Dariusz Maciołek (BNP Paribas) oraz przedstawiciele agencji VMLY&R: Ewelina Wojtyczka, Maciej Kozina i Dawid Szczepaniak opowiedzą o historii powstania projektu: motywacjach, ekscytacji, zarwanych nocach, wszystkich trudach po drodze i oczywiście nieopisanej radości z wygrania pierwszego Grand Prix i Titanium Cannes Lions, jakie kiedykolwiek otrzymała Polska.

Na uczestników LIONS Live czekają także kursy i spotkania z legendami branży kreatywnej, wykłady ekspertów oraz profesjonalne zajęcia i moduły szkoleniowe z dziedzin kreatywności, efektywności i marketingu. Dostęp do LIONS Live będzie bezpłatny dla każdego.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764