logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ostatnia prosta” na trasie firmy Nikon po Polsce - Roadshow Z

  PR 14.01.2019, przeczytano 427 razy

19. stycznia w Warszawie rozpocznie się ostatni cykl spotkań z produktami firmy Nikon – Roadshow Z. Uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania oraz zakupu pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z linii Nikon Z – Z 6 i Z 7, a także dedykowanych obiektywów NIKKOR Z z serii S. Ostatnie spotkania odbędą się w salonach firmy FotoJoker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ostatnia-prosta_-na-trasie-firmy-nikon-po-polsce---roadshow-z,380779,artykul.html

Podczas pokazów zorganizowanych przez firmę Nikon w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Bydgoszczy oraz Poznaniu będzie można przetestować fotograficzne i filmowe parametry aparatów Nikon – Z 6 i Z 7, a także dedykowanych obiektywów NIKKOR Z z serii S. W prezentacji, która odbędzie się w Poznaniu, ostatniej z cyklu Roadshow Z, udział weźmie gość specjalny Adam Nurkiewicz - ambasador firmy Nikon. Aktualne informacje o Roadshow są dostępne na profilu facebook.

Bezlusterkowiec Nikon Z 6 to wszechstronny aparat. Sprawdzi się zarówno podczas zimowych wyjazdów w góry, jak i wakacyjnych wypadów na słoneczne plaże. Natomiast Nikon Z 7 został stworzony z myślą o fotografach, którzy preferują pracę w studiu.

Spotkania będą się odbywać w godzinach 12.00 - 20.00 w salonach sprzedaży FotoJoker:

19. stycznia (sobota) br.

  • Galeria Północna w Warszawie (ul. Światowida 17);

26. stycznia (sobota) br.

  • Galeria Katowicka w Katowicach (ul. 3 maja 30);
  • Galeria Pomorska w Bydgoszczy (ul. Fordońska 141);

27. stycznia (niedziela) br.

  • Magnolia Park we Wrocławiu (ul. Legnicka 58);
  • Posnania w Poznaniu (ul. Pleszewska 1).

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764