logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” – kampania 360° Maxi Zoo

  PR 25.05.2023, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka
Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska

Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oszczedzaj-na-zakupach%2C-nie-na-pupilu_-%E2%80%93-kampania-360%C2%B0-maxi-zoo,400129,artykul.html

Kampania „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” to odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania rynku. W momencie, w którym wszyscy spotykają się z podwyżkami cen, sieć sklepów dla zwierząt pokazuje, że można kupić dobry produkt w niższej cenie.

Jak kupować dobrze i mądrze?

W świadomości klientów często pojawia się opinia, że kupowanie tańszych produktów wiąże się ze znacznym pogorszeniem jakości. Nierzadko okazuje się, że tańsze, wcale nie musi być gorsze. Maxi Zoo zachęca do zapoznawania się z etykietami oraz składem produktów w celu weryfikacji jakości oraz wskazuje inne sprytne rozwiązania, które pozwolą oszczędzać, niezależnie od rosnących kosztów. Co więcej, kampania zwraca uwagę na oszczędzanie przez weryfikowanie cen za kilogram lub litr. Dbanie o pupili oraz ich opiekunów to jeden z fundamentów organizacji, dlatego szeroka oferta promocyjna pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie. Prócz konkurencyjnych cenowo linii produktowych, Maxi Zoo oferuje stały rabat Friends 5% na każde zakupy dla użytkowników aplikacji. Regularnie pojawiają się w niej również kupony, pozwalające korzystać ze specjalnych ofert. Co ważne, organizacja czuwa nad wprowadzaniem promocji na różne produkty, a opiekunowie większości pupili mogą dzięki nim wyposażać swoje zwierzęta, kupując wybrane artykuły w niższych cenach. Najświeższe oferty są zawsze dostępne w aktualnych gazetkach promocyjnych. Te rozwiązania pozwalają realnie zaoszczędzić pieniądze. Wystarczy tylko odrobina chęci do zmiany dotychczasowej postawy i poszerzania wiedzy w zakresie żywienia naszego zwierzęcia. Jeżeli nie wiemy na co zwracać uwagę przy zakupie odpowiedniej karmy lub akcesoriów dla naszych zwierząt, to pracownicy Maxi Zoo Polska są zawsze gotowi, aby profesjonalnie doradzić.

Cena ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej

- Wszyscy odczuwamy inflację. Choć “przyzwyczailiśmy” się do wysokich skoków cen niemal każdego produktu, nadal stanowi to duży problem. Badania pokazują, że coraz więcej osób przeznacza znaczną część swoich przychodów na podstawowe artykuły, np. spożywcze.  Dodatkowo często w naszych gospodarstwach domowych mieszkają pupile, którym należy zapewnić odpowiednią opiekę. Nasza najnowsza kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pomaga zrozumieć, że nie należy oszczędzać na zwierzętach, wystarczy zmienić swoje nawyki zakupowe za pomocą kampanii 360° dzielimy się wskazówkami na temat sprytnego oszczędzania. W Maxi Zoo Polska dokładamy starań, aby klienci jak najmniej odczuwali różnice powstające w cenach wysokojakościowych produktów, które są niezbędne dla prawidłowego rozwoju naszych pupili. Regularnie wdrażamy oferty promocyjne, pozwalające kupować dobre produkty w niskich cenach lub korzystnych pakietach. Co więcej, dbamy o ich różnorodność - przecenione produkty dotyczą wielu kategorii zwierząt i często można je ze sobą łączyć, dlatego każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila. Wystarczy być na bieżąco z naszą gazetką, korzystać ze stałego rabatu Friends w aplikacji oraz pojawiających się w niej różnorodnych promocyjnych kuponów. Pomimo, że czasy są trudne, nie powinniśmy oszczędzać na zwierzętach. Naszą kampanią chcemy pokazać, że to naprawdę możliwe. - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” rozpoczęła się w maju. Na jej potrzeby zostały zrealizowane dwa spoty telewizyjne - jeden z psem, a drugi z kotem w rolach głównych. Ponadto działania reklamowe obejmą radio, kampanię digitalową, social media oraz formaty OOH

Źródło: Maxi Zoo

www.maxizoo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764