logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” – kampania 360° Maxi Zoo

  PR 25.05.2023, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka
Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska

Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oszczedzaj-na-zakupach%2C-nie-na-pupilu_-%E2%80%93-kampania-360%C2%B0-maxi-zoo,400129,artykul.html

Kampania „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” to odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania rynku. W momencie, w którym wszyscy spotykają się z podwyżkami cen, sieć sklepów dla zwierząt pokazuje, że można kupić dobry produkt w niższej cenie.

Jak kupować dobrze i mądrze?

W świadomości klientów często pojawia się opinia, że kupowanie tańszych produktów wiąże się ze znacznym pogorszeniem jakości. Nierzadko okazuje się, że tańsze, wcale nie musi być gorsze. Maxi Zoo zachęca do zapoznawania się z etykietami oraz składem produktów w celu weryfikacji jakości oraz wskazuje inne sprytne rozwiązania, które pozwolą oszczędzać, niezależnie od rosnących kosztów. Co więcej, kampania zwraca uwagę na oszczędzanie przez weryfikowanie cen za kilogram lub litr. Dbanie o pupili oraz ich opiekunów to jeden z fundamentów organizacji, dlatego szeroka oferta promocyjna pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie. Prócz konkurencyjnych cenowo linii produktowych, Maxi Zoo oferuje stały rabat Friends 5% na każde zakupy dla użytkowników aplikacji. Regularnie pojawiają się w niej również kupony, pozwalające korzystać ze specjalnych ofert. Co ważne, organizacja czuwa nad wprowadzaniem promocji na różne produkty, a opiekunowie większości pupili mogą dzięki nim wyposażać swoje zwierzęta, kupując wybrane artykuły w niższych cenach. Najświeższe oferty są zawsze dostępne w aktualnych gazetkach promocyjnych. Te rozwiązania pozwalają realnie zaoszczędzić pieniądze. Wystarczy tylko odrobina chęci do zmiany dotychczasowej postawy i poszerzania wiedzy w zakresie żywienia naszego zwierzęcia. Jeżeli nie wiemy na co zwracać uwagę przy zakupie odpowiedniej karmy lub akcesoriów dla naszych zwierząt, to pracownicy Maxi Zoo Polska są zawsze gotowi, aby profesjonalnie doradzić.

Cena ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej

- Wszyscy odczuwamy inflację. Choć “przyzwyczailiśmy” się do wysokich skoków cen niemal każdego produktu, nadal stanowi to duży problem. Badania pokazują, że coraz więcej osób przeznacza znaczną część swoich przychodów na podstawowe artykuły, np. spożywcze.  Dodatkowo często w naszych gospodarstwach domowych mieszkają pupile, którym należy zapewnić odpowiednią opiekę. Nasza najnowsza kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pomaga zrozumieć, że nie należy oszczędzać na zwierzętach, wystarczy zmienić swoje nawyki zakupowe za pomocą kampanii 360° dzielimy się wskazówkami na temat sprytnego oszczędzania. W Maxi Zoo Polska dokładamy starań, aby klienci jak najmniej odczuwali różnice powstające w cenach wysokojakościowych produktów, które są niezbędne dla prawidłowego rozwoju naszych pupili. Regularnie wdrażamy oferty promocyjne, pozwalające kupować dobre produkty w niskich cenach lub korzystnych pakietach. Co więcej, dbamy o ich różnorodność - przecenione produkty dotyczą wielu kategorii zwierząt i często można je ze sobą łączyć, dlatego każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila. Wystarczy być na bieżąco z naszą gazetką, korzystać ze stałego rabatu Friends w aplikacji oraz pojawiających się w niej różnorodnych promocyjnych kuponów. Pomimo, że czasy są trudne, nie powinniśmy oszczędzać na zwierzętach. Naszą kampanią chcemy pokazać, że to naprawdę możliwe. - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” rozpoczęła się w maju. Na jej potrzeby zostały zrealizowane dwa spoty telewizyjne - jeden z psem, a drugi z kotem w rolach głównych. Ponadto działania reklamowe obejmą radio, kampanię digitalową, social media oraz formaty OOH

Źródło: Maxi Zoo

www.maxizoo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764