logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” – kampania 360° Maxi Zoo

  PR 25.05.2023, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka
Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska

Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oszczedzaj-na-zakupach%2C-nie-na-pupilu_-%E2%80%93-kampania-360%C2%B0-maxi-zoo,400129,artykul.html

Kampania „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” to odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania rynku. W momencie, w którym wszyscy spotykają się z podwyżkami cen, sieć sklepów dla zwierząt pokazuje, że można kupić dobry produkt w niższej cenie.

Jak kupować dobrze i mądrze?

W świadomości klientów często pojawia się opinia, że kupowanie tańszych produktów wiąże się ze znacznym pogorszeniem jakości. Nierzadko okazuje się, że tańsze, wcale nie musi być gorsze. Maxi Zoo zachęca do zapoznawania się z etykietami oraz składem produktów w celu weryfikacji jakości oraz wskazuje inne sprytne rozwiązania, które pozwolą oszczędzać, niezależnie od rosnących kosztów. Co więcej, kampania zwraca uwagę na oszczędzanie przez weryfikowanie cen za kilogram lub litr. Dbanie o pupili oraz ich opiekunów to jeden z fundamentów organizacji, dlatego szeroka oferta promocyjna pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie. Prócz konkurencyjnych cenowo linii produktowych, Maxi Zoo oferuje stały rabat Friends 5% na każde zakupy dla użytkowników aplikacji. Regularnie pojawiają się w niej również kupony, pozwalające korzystać ze specjalnych ofert. Co ważne, organizacja czuwa nad wprowadzaniem promocji na różne produkty, a opiekunowie większości pupili mogą dzięki nim wyposażać swoje zwierzęta, kupując wybrane artykuły w niższych cenach. Najświeższe oferty są zawsze dostępne w aktualnych gazetkach promocyjnych. Te rozwiązania pozwalają realnie zaoszczędzić pieniądze. Wystarczy tylko odrobina chęci do zmiany dotychczasowej postawy i poszerzania wiedzy w zakresie żywienia naszego zwierzęcia. Jeżeli nie wiemy na co zwracać uwagę przy zakupie odpowiedniej karmy lub akcesoriów dla naszych zwierząt, to pracownicy Maxi Zoo Polska są zawsze gotowi, aby profesjonalnie doradzić.

Cena ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej

- Wszyscy odczuwamy inflację. Choć “przyzwyczailiśmy” się do wysokich skoków cen niemal każdego produktu, nadal stanowi to duży problem. Badania pokazują, że coraz więcej osób przeznacza znaczną część swoich przychodów na podstawowe artykuły, np. spożywcze.  Dodatkowo często w naszych gospodarstwach domowych mieszkają pupile, którym należy zapewnić odpowiednią opiekę. Nasza najnowsza kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pomaga zrozumieć, że nie należy oszczędzać na zwierzętach, wystarczy zmienić swoje nawyki zakupowe za pomocą kampanii 360° dzielimy się wskazówkami na temat sprytnego oszczędzania. W Maxi Zoo Polska dokładamy starań, aby klienci jak najmniej odczuwali różnice powstające w cenach wysokojakościowych produktów, które są niezbędne dla prawidłowego rozwoju naszych pupili. Regularnie wdrażamy oferty promocyjne, pozwalające kupować dobre produkty w niskich cenach lub korzystnych pakietach. Co więcej, dbamy o ich różnorodność - przecenione produkty dotyczą wielu kategorii zwierząt i często można je ze sobą łączyć, dlatego każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila. Wystarczy być na bieżąco z naszą gazetką, korzystać ze stałego rabatu Friends w aplikacji oraz pojawiających się w niej różnorodnych promocyjnych kuponów. Pomimo, że czasy są trudne, nie powinniśmy oszczędzać na zwierzętach. Naszą kampanią chcemy pokazać, że to naprawdę możliwe. - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” rozpoczęła się w maju. Na jej potrzeby zostały zrealizowane dwa spoty telewizyjne - jeden z psem, a drugi z kotem w rolach głównych. Ponadto działania reklamowe obejmą radio, kampanię digitalową, social media oraz formaty OOH

Źródło: Maxi Zoo

www.maxizoo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764