logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oszust na spalonym”, czyli NASK z Kanałem Sportowym

  PR 11.08.2023, przeczytano 813 razy
ilustracja

Od lipca trwa specjalna akcja informacyjna NASK-PIB, prowadzona w kanałach Kanału Sportowego i portalu Weszło, dotycząca codziennych cyberzagrożeń i sposobów radzenia sobie z nimi. Już po pierwszym tygodniu współpracy, materiały przygotowane w ramach akcji „Oszust na spalonym”, osiągnęły ponad półmilionową oglądalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oszust-na-spalonym_%2C-czyli-nask-z-kanalem-sportowym,401045,artykul.html

Wspólna z Kanałem Sportowym akcja „Oszust na spalonym” jest elementem ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej cyberzagrożeń i cyberhigieny, prowadzonej przez NASK i Ministerstwo Cyfryzacji. Została ona uruchomiona w lipcu i ma trwać do końca roku. To działania, które przedstawiają najczęściej występujące zagrożenia w sieci i pokazujące w 3 prostych krokach jak się ich ustrzec i zabezpieczyć przed cyberoszustami.

W ramach akcji „Oszust na spalonym” realizowanej we współpracy NASK i Kanału Sportowego, eksperci NASK będą brać udział w programach „KS Poranek”, w specjalnie przygotowanych 20 insertach „Dzień dobry, tu oszust!” oraz innych popularnych wśród widzów formatach jak „Hejtpark”, „Mazurek&Stanowski” oraz „Stanowisko”. Fragmenty programów oraz inne treści edukacyjne pojawią się również w mediach społecznościowych Kanału Sportowego oraz Krzysztofa Stanowskiego. Dziennikarz weźmie udział również w nagraniu dwóch spotów, a jeden z nich będzie promowany w mediach społecznościowych. Na łamach portalu Weszło ukaże się 20 tekstów, pokazujących tematy dezinformacji i cyberbezpieczeństwa w sportowych kontekstach. Redakcja stworzy także 12 krótkich wideo na ten temat, które zostaną opublikowane na portalu TikTok. Działania w tych dwóch redakcjach zostaną uzupełnione o świadczenia influencerów newsowych: Łukasza Boka, Doktora z TikToka oraz Revo, a także w serii materiałów na kanałach projektu „Matura to bzdura”.

Kampania informacyjna uruchomiona przez NASK i Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach której realizowana jest akcja informacyjna „Oszust na spalonym”, to działania, które przedstawiają najczęściej występujące zagrożenia w sieci i pokazujące w 3 prostych krokach jak się ich ustrzec i zabezpieczyć przed cyberoszustami. Podzielone są na 5 obszarów tematycznych: silne hasła internetowe, fałszywe sklepy online, niebezpieczne załączniki w mailach, fałszywe inwestycje w sieci oraz oszustwa na szybkie przelewy internetowe. Kampania jest prowadzona w tradycyjnych mediach ogólnopolskich i lokalnych (radio, telewizja, prasa), a także w internecie oraz m. in.  na dworcach, peronach i w pociągach. Kampania jest częściowo współfinasowana ze środków UE. Planowany budżet na wszystkie działania zakładane od lipca do końca 2023 roku to blisko 22 mln zł brutto.

W ostatnim roku NASK wspólnie Ministerstwem Cyfryzacji zrealizowali wiele działań edukacyjnych i informacyjnych, których przekaz na temat cyberbezpieczeństwa dotarł do kilkudziesięciu milionów Polaków o różnym poziomie kompetencji cyfrowych, także tym najniższym. Były to m.in.: kampania „Fałszywe SMS-y”, „ABC Cyberbezpieczeństwa”, „Stop dezinformacji/#WłączWeryfikację”, wspólną z Google na temat bezpiecznych haseł i dwuetapowej weryfikacji oraz z Google Jigsaw i Demagog – poświęconą dezinformacji.

Jednym z założeń najnowszej kampanii było utrzymanie wysokich zasięgów i dotarciu do młodszego odbiorcy, który korzysta głównie z portali społecznościowych i mediów nietradycyjnych. Dlatego poza działaniami w prasie, radiu, internecie, na dworcach i w pociągach, została nawiązana współpraca z liderem wśród kanałów internetowych, osiągającym wielomilionowe zasięgi, jakim niewątpliwie jest Kanał Sportowy. Wyniki po pierwszym tygodniu współpracy – ponad pół miliona wyświetleń – potwierdzają, że to dobry kierunek działań.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ola Filipek z RMF FM uczestniczką „Tańca z gwiazdami”
Ola Filipek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarek RMF FM, dołącza do grona uczestników wiosennej edycji "Tańca z Gwiazdami".
Puls Biznesu z nowym wydawcą
W styczniu 2025 r. szeregi redakcji „Pulsu Biznesu” zasilił Piotr Buczek. Wieloletni dziennikarz ekonomiczno-gospodarczy został redaktorem i wydawcą jedynego na polskim rynku medium skoncentrowanym w 100 proc. na tematyce biznesowej.
Alfabet Millera - kulisy władzy w programie wideo Super Expressu
W niedzielę 19 stycznia startuje nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Grudzień najlepszym miesiącem 2024 roku dla Grupy DGP Infor
Grudzień był pod względem odsłon najlepszym miesiącem 2024 roku dla serwisów internetowych Grupy DGP Infor. Portale wchodzące w jej skład zanotowały 11,9 mln realnych użytkowników i ponad 90 milionów odsłon, co stanowi wzrost o 59% względem grudnia 2023 roku1. Wszystkie portale zakończyły rok z wynikiem sumarycznym 925,3 mln odsłon.
Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764