logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Oszust na spalonym”, czyli NASK z Kanałem Sportowym

  PR 11.08.2023, przeczytano 503 razy
ilustracja

Od lipca trwa specjalna akcja informacyjna NASK-PIB, prowadzona w kanałach Kanału Sportowego i portalu Weszło, dotycząca codziennych cyberzagrożeń i sposobów radzenia sobie z nimi. Już po pierwszym tygodniu współpracy, materiały przygotowane w ramach akcji „Oszust na spalonym”, osiągnęły ponad półmilionową oglądalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_oszust-na-spalonym_%2C-czyli-nask-z-kanalem-sportowym,401045,artykul.html

Wspólna z Kanałem Sportowym akcja „Oszust na spalonym” jest elementem ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej cyberzagrożeń i cyberhigieny, prowadzonej przez NASK i Ministerstwo Cyfryzacji. Została ona uruchomiona w lipcu i ma trwać do końca roku. To działania, które przedstawiają najczęściej występujące zagrożenia w sieci i pokazujące w 3 prostych krokach jak się ich ustrzec i zabezpieczyć przed cyberoszustami.

W ramach akcji „Oszust na spalonym” realizowanej we współpracy NASK i Kanału Sportowego, eksperci NASK będą brać udział w programach „KS Poranek”, w specjalnie przygotowanych 20 insertach „Dzień dobry, tu oszust!” oraz innych popularnych wśród widzów formatach jak „Hejtpark”, „Mazurek&Stanowski” oraz „Stanowisko”. Fragmenty programów oraz inne treści edukacyjne pojawią się również w mediach społecznościowych Kanału Sportowego oraz Krzysztofa Stanowskiego. Dziennikarz weźmie udział również w nagraniu dwóch spotów, a jeden z nich będzie promowany w mediach społecznościowych. Na łamach portalu Weszło ukaże się 20 tekstów, pokazujących tematy dezinformacji i cyberbezpieczeństwa w sportowych kontekstach. Redakcja stworzy także 12 krótkich wideo na ten temat, które zostaną opublikowane na portalu TikTok. Działania w tych dwóch redakcjach zostaną uzupełnione o świadczenia influencerów newsowych: Łukasza Boka, Doktora z TikToka oraz Revo, a także w serii materiałów na kanałach projektu „Matura to bzdura”.

Kampania informacyjna uruchomiona przez NASK i Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach której realizowana jest akcja informacyjna „Oszust na spalonym”, to działania, które przedstawiają najczęściej występujące zagrożenia w sieci i pokazujące w 3 prostych krokach jak się ich ustrzec i zabezpieczyć przed cyberoszustami. Podzielone są na 5 obszarów tematycznych: silne hasła internetowe, fałszywe sklepy online, niebezpieczne załączniki w mailach, fałszywe inwestycje w sieci oraz oszustwa na szybkie przelewy internetowe. Kampania jest prowadzona w tradycyjnych mediach ogólnopolskich i lokalnych (radio, telewizja, prasa), a także w internecie oraz m. in.  na dworcach, peronach i w pociągach. Kampania jest częściowo współfinasowana ze środków UE. Planowany budżet na wszystkie działania zakładane od lipca do końca 2023 roku to blisko 22 mln zł brutto.

W ostatnim roku NASK wspólnie Ministerstwem Cyfryzacji zrealizowali wiele działań edukacyjnych i informacyjnych, których przekaz na temat cyberbezpieczeństwa dotarł do kilkudziesięciu milionów Polaków o różnym poziomie kompetencji cyfrowych, także tym najniższym. Były to m.in.: kampania „Fałszywe SMS-y”, „ABC Cyberbezpieczeństwa”, „Stop dezinformacji/#WłączWeryfikację”, wspólną z Google na temat bezpiecznych haseł i dwuetapowej weryfikacji oraz z Google Jigsaw i Demagog – poświęconą dezinformacji.

Jednym z założeń najnowszej kampanii było utrzymanie wysokich zasięgów i dotarciu do młodszego odbiorcy, który korzysta głównie z portali społecznościowych i mediów nietradycyjnych. Dlatego poza działaniami w prasie, radiu, internecie, na dworcach i w pociągach, została nawiązana współpraca z liderem wśród kanałów internetowych, osiągającym wielomilionowe zasięgi, jakim niewątpliwie jest Kanał Sportowy. Wyniki po pierwszym tygodniu współpracy – ponad pół miliona wyświetleń – potwierdzają, że to dobry kierunek działań.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764