logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi

  PR 03.10.2022, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_otomoto.-prowadzi-do-satysfakcji_-%E2%80%93-nowe-pozycjonowanie-i-kampania-od-saatchi-and-saatchi,397456,artykul.html

OTOMOTO jest lidrem wśród serwisów on-line umożliwiających zakup i sprzedaż samochodów.

Aby przyciągnąć nowych użytkowników kampania marki zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, z których nie da się skorzystać szukając auta w kręgu bliższych, lub dalszych znajomych. OTOMOTO przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje. Nie tylko dlatego, że serwis oferuje największy wybór używanych samochodów w kraju, ale jednocześnie daje możliwość sprawdzenia historii pojazdu, a nawet opcję finansowania. 

Kampania w lekki, humorystyczny sposób ostrzega przed pułapkami, w które można wpaść kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych. Trudno bowiem dokonać optymalnego wyboru, kiedy nie ma się z czego wybierać. Na szczęście jest alternatywa: serwis OTOMOTO, który prowadzi do satysfakcji.  

Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

- Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – powiedział Marcin Skrzypek, Senior Engagemnet Strategy w Saatchi & Saatchi

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764