logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Partia i Spółki” - cykl publikacji o obsadzaniu stanowisk w spółkach Skarbu Państwa

  PR 27.09.2021, przeczytano 562 razy

Cykl materiałów dziennikarskich na temat skali układów i personalnych zależności w spółkach Skarbu Państwa powstaje we współpracy „Gazety Wyborczej” z dziennikarzami Radia ZET oraz portalu Onet. Pod wspólnym hasłem „Partia i Spółki” dziennikarze ujawniają sieci powiązań najważniejszych polityków partii władzy. Materiały z cyklu „Partia i Spółki" już od 27 września będą publikowane na łamach „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl, Onet.pl i Radiozet.pl. Informacje będzie też można usłyszeć w Wiadomościach Radia ZET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_partia-i-spolki_---cykl-publikacji-o-obsadzaniu-stanowisk-w-spolkach-skarbu-panstwa,393133,artykul.html

- W „Wyborczej” do śledztwa wykorzystaliśmy narzędzia informatyczne i metody, które nasi dziennikarze poznali przy okazji współpracy w konsorcjach międzynarodowych, badających ucieczki do rajów podatkowych. Najbardziej znany przykład takiej współpracy to Panama Papers - mówi Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Gazety Wyborczej”. - Śledztwo prowadzące do powstania materiałów, które zaczynamy teraz ujawniać, trwało kilka miesięcy.

Wszystkie materiały powstające w ramach śledztwa dziennikarskiego trzech redakcji będą oznaczane w mediach społecznościowych wspólnym hasztagiem #partiaispolki.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764