logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pasointeligencja” – taksówkarze promują jazdę w pasach bezpieczeństwa

  PR 03.01.2020, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Statystyki policji alarmują: nadal wielu Polaków nie zapina pasów w samochodzie. Robi to tylko 71% osób jadących na przednich siedzeniach i 40% na tylnych. FREE NOW i kierowcy taksówek zabrali głos w tej sprawie organizując kampanię społeczną pt. „Pasointeligencja”. W ramach kampanii powstał teledysk zainspirowany najpopularniejszym polskim utworem końcówki 2019 roku – „Patointeligencja” rapera Mata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pasointeligencja_-%E2%80%93-taksowkarze-promuja-jazde-w-pasach-bezpieczenstwa,385223,artykul.html

1 stycznia, czyli w dniu szczytowych powrotów z sylwestrowych imprez, do sieci trafił teledysk, w którym kierowcy taksówek w rapowym przekazie rekomendują̨ pasażerom jazdę̨ w zapiętych pasach: „Mój zimo pasażer na tylnej kanapie wyskoczył na chwilę a mógł wyskoczyć́ na zawsze / przez przednią szybę̨ lecisz na ryjek, jak się̨ tutaj mordeczko nie zapniesz”.

– Kierowcy FREE NOW spędzają̨ wiele godzin w trasie z pasażerami na pokładzie i nierzadko są świadkami wypadków. Ich głos w kwestii promowania bezpiecznej jazdy w zapiętych pasach jest bardzo ważny i ma szansę dotrzeć do osób, które nie mają tego odruchu będąc w roli pasażera. Problem niezapinania pasów dotyczy zwłaszcza pasażerów jeżdżących taksówką na krótkich dystansach lub w wracających z imprezy w większej grupie. Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomoc również̇ kampania „Pasointeligencja” – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW.

W ramach kampanii FREE NOW zachęca zwłaszcza młodych ludzi do promowania tego nawyku poprzez udostępnianie zdjęć w zapiętych pasach podczas jazdy taksówką na portalach społecznościowych, nagradzając ich zniżkami na przejazdy.

Więcej informacji na stronie www.pasointeligencja.pl. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny”.

Za koncepcję teledysku i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.

Źródło: FREE NOW

www.free-now.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764