logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pasuje Idealnie” – letnia kampania Durex

  PR 07.07.2021, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Co wspólnego mają moda i seks? W obydwu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego elementy, które pozwolą poczuć się maksymalnie swobodnie i wyrazić siebie. W seksie takim elementem są prezerwatywy, a do szukania ich idealnego rodzaju zachęca Durex. W swojej najnowszej kampanii marka pragnie obalić przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Szerokie portfolio Durex oferuje szereg różnych rodzajów przyjemności i warto znaleźć ten, który pasuje najbardziej. Kampania wystartowała 1 lipca i potrwa do 30 września 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pasuje-idealnie_-%E2%80%93-letnia-kampania-durex,392182,artykul.html

Nazwa kampanii „Pasuje Idealnie” to bezpośrednie odniesienie do świata mody – świata rozmiarów, idealnego dopasowania, różnych styli, przymierzania. Porównując prezerwatywy do ubrań, Durex pragnie uzmysłowić odbiorcom, że w obydwu przypadkach należy wybierać to, co im samym pasuje najbardziej. Skoro nie kupuje się butów, które nie są w odpowiednim rozmiarze i stylu, to dlaczego podobnie nie można spojrzeć na prezerwatywy i dopasować je do indywidualnych potrzeb?

- Nieustannie poszerzamy i doskonalimy naszą ofertę. Rozwijamy się, ponieważ chcemy, by każdy miał dostęp do środków, które umożliwią czerpanie maksymalnej przyjemności z seksu. Widzimy jednak, że nic po naszych staraniach, jeżeli w społeczeństwie wciąż istnieje przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Dlatego postanowiliśmy zatrzymać się na chwilę oraz przekonać ludzi, że prezerwatywy to nie tylko środki antykoncepcyjne. Odpowiednio dopasowane, mogą zwiększać intensywność doznań, a nasze szerokie portfolio sprawia, że na pewno każdy znajdzie idealny dla siebie wariant. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, seria materiałów video oraz sesja zdjęciowa. Wszędzie podkreślany jest niepowtarzalny styl poszczególnych wariantów prezerwatyw Durex, dla których w każdym przypadku można znaleźć analogię w świecie mody.

Produkty widoczne w materiałach foto i video to 4 różne rodzaje prezerwatyw. Można zobaczyć tu: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite. Durex Invisible Supercienkie to najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, które powstały, aby zwiększyć uwrażliwienie przy zapewnieniu wysokiego bezpieczeństwa i ochrony. Ich lekkość i subtelność porównywane są w kampanii do stylu boho. Durex Feel Thin XL to z kolei powiększony wariant, przeznaczony dla tych, którzy cenią sobie komfort, swobodę oraz przestrzeń. Dlatego styl tych prezerwatyw to oversize. Wariant dla osób, które podczas zbliżeń są odważne, lubią ekscytacje i intensywność to Durex Intense. Prezerwatywy te reprezentują w łóżku to samo, co w modzie wyrażają cekiny, błyszczące materiały oraz żywe kolory. Ostatni, promowany przy okazji kampanii „Pasuje Idealnie” wariant to Durex Feel Thin Fetherlite Elite, który przeznaczony jest dla potrzebujących dodatkowego nawilżenia.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Pasuje Idealnie” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture.  Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Reckitt

www.reckitt.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764