logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu

  PR 21.03.2023, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pelna-dobra_-%E2%80%93-firma-perla-polska-ruszyla-z-kampania-nowego-subbrandu,399357,artykul.html

Nowa kampania reklamowa firmy Perla Polska – związana z powstaniem subbrandu Pełna Dobra – potrwa od marca do czerwca 2023 roku. Obejmuje zarówno spoty w telewizji, reklamę w sieciach kina Multikino oraz na platformach VOD. W ramach kampanii prowadzone są również działania w digitalu i mediach społecznościowych Perla Pełna Dobra.

Kluczowym elementem kampanii są spoty reklamowe ,,Pełna Dobra” wyświetlane w wersji 30- i 15-sekundowej. Video będzie można oglądać przez cały marzec w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych Polsat oraz TVN, a także w kanałach tematycznych należących do tych dwóch stacji oraz do TVP. Natomiast od 13 marca do 13 kwietnia spot będzie można zobaczyć również w serwisach VOD, w tym: Player TVN, TVP VOD, Polsat Go oraz na platformach streamingowych należących do Wirtualnej Polski, Onetu oraz Agory.

Ze spotem będą mogli zapoznać się także widzowie Multikina, którzy odwiedzą sale kinowe w największych miastach Polski. W serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych marki dostępna jest skrócona, 15-sekundowa wersja reklamy.

W produkcję spotu zaangażowany był warszawski dom produkcyjny F25, reżyserem spotu jest Mikołaj Sadowski, natomiast za media plan i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare. Perla Pełna Dobra nawiązała także współpracę z agencją kreatywną Od kuchni, odpowiedzialną za komunikację m.in. w mediach społecznościowych.

Źródło: Perla Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764