logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem

  PR 13.04.2021, przeczytano 196 razy

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_people-first.-not-cookies_---grupa-wyborcza-z-nowym-haslem,391029,artykul.html

„People first. Not cookies” to odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych. Serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz), wyprzedzając zmiany w polityce 3rd party cookies, od lat tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki – serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln RU*, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne. Wyborcza.pl jest też prekursorem i liderem w obszarze subskrypcyjnym, co potwierdza liczba 260 tysięcy subskrypcji cyfrowych na koniec 2020 roku.

People first. Not cookies” to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób – użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło to motto skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.

Kampanie bazujące na wiedzy o użytkownikach wpisują się także w realizowaną przez Grupę Wyborcza strategię Brand Safety. Dzięki wdrożeniu autorskich rozwiązań  Content Categories, Sensitive Subjects i Audience Segment >> klienci reklamowi mają pewność, że ich reklama znajdzie się we właściwym kontekście i bezpiecznym otoczeniu contentowym oraz trafi do odpowiedniej grupy użytkowników zainteresowanych przekazem reklamowym.  

- Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie - tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa - mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. - “People first. Not cookies” to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób – nie ciasteczek, nie botów – dodaje.

W myśli idei „People first. Not cookies” oferta marki Wyborcza to także najwyższej jakości autorskie materiały redakcyjne przygotowywane przez ponad 400 dziennikarzy. Jakościowe treści i narzędzia wykorzystane w kampaniach reklamowych w serwisach grupy Wyborcza.pl tworzą spójny ekosystem, który wspiera zaangażowanie odbiorców w treści zarówno redakcyjne, jak i reklamowe.  

Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydawcy oszczędzają dzięki alternatywnej ofercie na wysyłkę prenumeraty
Choć co jakiś czas wieszczy się koniec prasy drukowanej, ta uparcie nie odchodzi do lamusa. Gazety i czasopisma wciąż znajdują swoich odbiorców. Ciągle jest wiele osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez wizyty w kiosku. Dla wydawców, nie mniej istotna od sprzedaży detalicznej jest ta za pośrednictwem prenumeraty. W przypadku niektórych...
Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl
1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.
Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną...
Kolejny kwartał Gremi Media ze wzrostem rentowności
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” kończy pierwsze trzy miesiące 2021 r., z EBITDA skorygowaną na poziomie nieznacznie wyższym od notowanego w pierwszym kwartale 2020 roku. Niekorzystne warunki gospodarcze nie przeszkodziły Gremi Media w kolejnym poprawieniu wskaźników rentowności, pomimo spadku przychodów ze sprzedaży związanego z pandemią...
TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764