logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem

  PR 13.04.2021, przeczytano 472 razy

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_people-first.-not-cookies_---grupa-wyborcza-z-nowym-haslem,391029,artykul.html

„People first. Not cookies” to odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych. Serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz), wyprzedzając zmiany w polityce 3rd party cookies, od lat tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki – serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln RU*, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne. Wyborcza.pl jest też prekursorem i liderem w obszarze subskrypcyjnym, co potwierdza liczba 260 tysięcy subskrypcji cyfrowych na koniec 2020 roku.

People first. Not cookies” to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób – użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło to motto skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.

Kampanie bazujące na wiedzy o użytkownikach wpisują się także w realizowaną przez Grupę Wyborcza strategię Brand Safety. Dzięki wdrożeniu autorskich rozwiązań  Content Categories, Sensitive Subjects i Audience Segment >> klienci reklamowi mają pewność, że ich reklama znajdzie się we właściwym kontekście i bezpiecznym otoczeniu contentowym oraz trafi do odpowiedniej grupy użytkowników zainteresowanych przekazem reklamowym.  

- Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie - tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa - mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. - “People first. Not cookies” to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób – nie ciasteczek, nie botów – dodaje.

W myśli idei „People first. Not cookies” oferta marki Wyborcza to także najwyższej jakości autorskie materiały redakcyjne przygotowywane przez ponad 400 dziennikarzy. Jakościowe treści i narzędzia wykorzystane w kampaniach reklamowych w serwisach grupy Wyborcza.pl tworzą spójny ekosystem, który wspiera zaangażowanie odbiorców w treści zarówno redakcyjne, jak i reklamowe.  

Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764