logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem

  PR 13.04.2021, przeczytano 245 razy

Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_people-first.-not-cookies_---grupa-wyborcza-z-nowym-haslem,391029,artykul.html

„People first. Not cookies” to odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych. Serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz), wyprzedzając zmiany w polityce 3rd party cookies, od lat tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki – serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln RU*, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne. Wyborcza.pl jest też prekursorem i liderem w obszarze subskrypcyjnym, co potwierdza liczba 260 tysięcy subskrypcji cyfrowych na koniec 2020 roku.

People first. Not cookies” to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób – użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło to motto skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.

Kampanie bazujące na wiedzy o użytkownikach wpisują się także w realizowaną przez Grupę Wyborcza strategię Brand Safety. Dzięki wdrożeniu autorskich rozwiązań  Content Categories, Sensitive Subjects i Audience Segment >> klienci reklamowi mają pewność, że ich reklama znajdzie się we właściwym kontekście i bezpiecznym otoczeniu contentowym oraz trafi do odpowiedniej grupy użytkowników zainteresowanych przekazem reklamowym.  

- Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie - tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa - mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. - “People first. Not cookies” to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób – nie ciasteczek, nie botów – dodaje.

W myśli idei „People first. Not cookies” oferta marki Wyborcza to także najwyższej jakości autorskie materiały redakcyjne przygotowywane przez ponad 400 dziennikarzy. Jakościowe treści i narzędzia wykorzystane w kampaniach reklamowych w serwisach grupy Wyborcza.pl tworzą spójny ekosystem, który wspiera zaangażowanie odbiorców w treści zarówno redakcyjne, jak i reklamowe.  

Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
Fundacja Gazety Wyborczej uruchamia Program Dziennikarstwa Śledczego - „Prawda ma taką moc”
Od 20 września 2021 r. dziennikarze śledczy z całej Polski mogą się ubiegać o granty na swoje projekty w ramach Programu Dziennikarstwa Śledczego stworzonego przez Fundację Gazety Wyborczej. To pierwszy w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej program pomocy w finansowaniu dziennikarstwa śledczego. Jest otwarty dla wszystkich specjalizujących się w tej dziedzinie dziennikarstwa....
Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina
Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764