logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Perfect Picture” już od 7 października w TVN7

  PR 19.09.2022, przeczytano 231 razy
ilustracja

Osiem osób ze świata telewizji, sportu, mody i muzyki, które na co dzień bardzo często stoją przed obiektywem aparatu, teraz znajdzie się po jego drugiej stronie. W nowym programie TVN 7 - „Perfect Picture” przekonają się, że świat profesjonalnej fotografii to nie tylko aspekty techniczne -  dźwięk migawki, odpowiednie światło czy ustawienie właściwego kadru, ale przede wszystkim emocje i niebanalne historie, które towarzyszą wykonaniu idealnego zdjęcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_perfect-picture_-juz-od-7-pazdziernika-w-tvn7,397253,artykul.html

Ośmioro śmiałków, którym na co dzień telefon zastępuje aparat, a aplikacja z filtrami profesjonalną postprodukcję zdjęcia, podejmą wyzwanie wykonania najlepszego i najbardziej interesującego kadru, czasem w trudnych, wymagających nie lada poświęcenia, warunkach. Czy wszyscy wyjdą z tej próby zwycięsko? W kim drzemie naturalny talent i ma warunki by zostać zawodowcem? A kto powinien kontynuować przygodę z fotografią jedynie jako hobby? O tym zdecydują   profesjonaliści, zasiadający w jury. W tę wyjątkową, pełną pasji podróż po foto świecie, zabierze uczestników i widzów prowadząca program – Patricia Kazadi. Wspierać ją będzie Zofia Promińska - fotografka i artystka wizualna, której zdjęcia i portrety zdobiły okładki największych polskich magazynów.

- Takiego programu w polskiej telewizji jeszcze nie było! Jeśli wydaje się wam, że wiecie wszystko o zrobieniu dobrego zdjęcia, nic bardziej mylnego! W "Perfect Picture" przełamiemy wszelkie stereotypy związane z zawodem fotografa i pokażemy ilu wyrzeczeń wymaga uchwycenie idealnego kadru. Ośmiu wyjątkowych uczestników, znanych ze świata showbiznesu, pokaże się w zupełnie nowej roli: z aparatem w ręku staną do rywalizacji  w fotograficznych wyzwaniach, a wspierać ich będą: prowadząca program - Patrycja Kazadi oraz fotografka Zofia Promińska. Polowanie na najlepsze ujęcie z bagażnika rozpędzonego auta, z podnośnika wysokiego dźwigu, tyrolki czy wśród grupki rozbrykanych dzieci - tego wszystkiego i jeszcze więcej możecie spodziewać się w nowym show Siódemki "Perfect Picture"! - mówi Katarzyna Mazurkiewicz, Dyrektor Programowa TVN7 & TVN Fabuła

Każdy odcinek show to inne fotograficzne wyzwania. W ramach tematu przewodniego, adepci  wykonają dwa zadania konkursowe. Niektóre ekstremalne, wymagające tężyzny fizycznej lub wyjścia poza własną strefę komfortu, inne bazujące na pracy z ludźmi, gdzie liczy się dobra komunikacja i  cierpliwość. Sfotografowanie pędzącego auta na torze wyścigowym, sportowca w biegu czy rozbrykanych dzieci będzie na pewno nie lada wyzwaniem. Efekty ich wysiłków zostaną ocenione przez jurorów - zawodowych fotografów i gości odcinka, którym nie umknie żaden, nawet najmniejszy szczegół. Czy uczestnikom uda się wykonać prawdziwe „perfect picture”, czyli idealne zdjęcie? A może odkryjemy wśród nich nieoszlifowany fotograficzny diament? Odpowiedź już wkrótce w TVN 7!

- Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach, ludzie robią mnóstwo zdjęć, ale zazwyczaj w pośpiechu, byle jak, bez uważności i artystycznych doznań. Smartfony dały nam możliwość wykonywania zdjęć w ilości hurtowej, ale prawdziwa magia pojawia się dopiero wtedy, gdy weźmiemy do ręki aparat fotograficzny. Od pewnego czasu szukaliśmy wartościowego formatu poświęconego fotografii, który spowoduje, że ludzie się w niej zakochają. Tak jak kiedyś dzięki programom telewizyjnym, stworzyliśmy w Polsce modę na taniec czy samodzielne aranżowanie przestrzeni w swoich domach, tak teraz liczymy, że dzięki "Perfect Picture", razem z naszym partnerem - firmą Canon, sprawimy, że nastanie moda na fotografowanie. Dodatkowo, ogromną przyjemnością jest współpraca z wybitnymi polskimi i światowymi fotografami. - mówi Grzegorz Piekarski, Dyrektor Zarządzający Golden Media Polska

EMISJA: OD 7 PAŹDZIERNIKA, W PIĄTKI, GODZ. 19:30 W TVN7!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764