logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Piątek z TCL” – druga ogólnopolska promocja konsumencka marki TCL

  PR 16.10.2020, przeczytano 610 razy
ilustracja

Pod hasłem #piątekzTCL firma TCL, drugi na świecie producent telewizorów, a także sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, przygotowała dla polskich konsumentów kolejną akcję promocyjną. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 16 października 2020 i jest zaplanowana jako cykl promocji, które będą trwały przez dziesięć kolejnych piątko-weekendów. Na konsumentów czekają liczne nagrody, których wartość sięga nawet 900 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_piatek-z-tcl_-%E2%80%93-druga-ogolnopolska-promocja-konsumencka-marki-tcl,388832,artykul.html

W związku z nawiązaniem współpracy firmy TCL z napastnikiem Herthy Berlin, Krzysztofem Piątkiem, marka postanowiła podzielić się radością ze swoimi konsumentami i rozpoczęła cykl działań pod nazwą „#PiątekzTCL”.

Działania te koncentrują się w szczególne dni tygodnia – piątki - jako naturalne przedłużenie parasola działań marketing mix na płaszczyznach PR / Online / Retail.

W ramach rozpoczynającej się promocji konsumenci, którzy podczas jednego z dziesięciu piątko-weekendów kupią wybrany produkt TCL, mogą odebrać atrakcyjne nagrody.  Akcją objętych jest aż 19 produktów podzielonych na 4 kategorie, w tym 15 topowych modeli telewizorów, takich jak MINI LED czy 8K, wyróżniony nagrodą EISA soundbar RAY DANZ, premierowy smartfon TCL 10 PLUS oraz nowoczesne lodówki, które zadebiutowały niedawno na polskim rynku.

- Marka TCL zaczęła intensywnie się rozwijać na całym świecie, w tym i w Polsce. Jest to jeden z kluczowych krajów w europejskiej strategii marki, staramy się być blisko naszych użytkowników, stąd już druga w tym roku inicjatywa akcji konsumenckiej, z dużymi benefitami dodanymi. Tagline akcji promocyjnej #piątekzTCL nawiązuje do  nazwiska napastnika reprezentacji Polski, Krzysztofa Piątka, który wraz z pięcioma wybitnymi piłkarzami z całego świata, takimi jak Harry Kane, Paul Pogba, Marco Reus, Gianluigi Donnarumma, Saúl Niguez, tworzą Drużynę Ambasadorów TCL od 2020 roku – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji, piątek dla naszych użytkowników będzie trwał cały weekend, i to przez kolejne dziesięć tygodni. Planujemy intensyfikację marketingowo- mediową w piątki, aby udomowić skojarzenie tego dnia tygodnia, jak i nazwisko ambasadora, z marką TCL. TCL przejmuje Piątki!

Poza akcją marketingowo-sprzedażową, w piątki na kanałach social media marki będą pojawiać się konkursy kreatywne dla fanów, jak również gry i zabawy angażujące uczestników.

Kreację kampanii przygotowała Retail Manager Roksana Klitkowska z działu marketingu TCL Europe we własnym zakresie. W mediaplanie kampanii znajdziemy działania crossowe na płaszczyznach retail, online, social media, e-commerce, PR oraz Radio.

To już druga ogólnopolska kampania marketingowo-sprzedażowa firmy TCL.

Źródło: TCL Polska

www.tcl.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764