logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Piątek z TCL” – druga ogólnopolska promocja konsumencka marki TCL

  PR 16.10.2020, przeczytano 285 razy
ilustracja

Pod hasłem #piątekzTCL firma TCL, drugi na świecie producent telewizorów, a także sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, przygotowała dla polskich konsumentów kolejną akcję promocyjną. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 16 października 2020 i jest zaplanowana jako cykl promocji, które będą trwały przez dziesięć kolejnych piątko-weekendów. Na konsumentów czekają liczne nagrody, których wartość sięga nawet 900 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_piatek-z-tcl_-%E2%80%93-druga-ogolnopolska-promocja-konsumencka-marki-tcl,388832,artykul.html

W związku z nawiązaniem współpracy firmy TCL z napastnikiem Herthy Berlin, Krzysztofem Piątkiem, marka postanowiła podzielić się radością ze swoimi konsumentami i rozpoczęła cykl działań pod nazwą „#PiątekzTCL”.

Działania te koncentrują się w szczególne dni tygodnia – piątki - jako naturalne przedłużenie parasola działań marketing mix na płaszczyznach PR / Online / Retail.

W ramach rozpoczynającej się promocji konsumenci, którzy podczas jednego z dziesięciu piątko-weekendów kupią wybrany produkt TCL, mogą odebrać atrakcyjne nagrody.  Akcją objętych jest aż 19 produktów podzielonych na 4 kategorie, w tym 15 topowych modeli telewizorów, takich jak MINI LED czy 8K, wyróżniony nagrodą EISA soundbar RAY DANZ, premierowy smartfon TCL 10 PLUS oraz nowoczesne lodówki, które zadebiutowały niedawno na polskim rynku.

- Marka TCL zaczęła intensywnie się rozwijać na całym świecie, w tym i w Polsce. Jest to jeden z kluczowych krajów w europejskiej strategii marki, staramy się być blisko naszych użytkowników, stąd już druga w tym roku inicjatywa akcji konsumenckiej, z dużymi benefitami dodanymi. Tagline akcji promocyjnej #piątekzTCL nawiązuje do  nazwiska napastnika reprezentacji Polski, Krzysztofa Piątka, który wraz z pięcioma wybitnymi piłkarzami z całego świata, takimi jak Harry Kane, Paul Pogba, Marco Reus, Gianluigi Donnarumma, Saúl Niguez, tworzą Drużynę Ambasadorów TCL od 2020 roku – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji, piątek dla naszych użytkowników będzie trwał cały weekend, i to przez kolejne dziesięć tygodni. Planujemy intensyfikację marketingowo- mediową w piątki, aby udomowić skojarzenie tego dnia tygodnia, jak i nazwisko ambasadora, z marką TCL. TCL przejmuje Piątki!

Poza akcją marketingowo-sprzedażową, w piątki na kanałach social media marki będą pojawiać się konkursy kreatywne dla fanów, jak również gry i zabawy angażujące uczestników.

Kreację kampanii przygotowała Retail Manager Roksana Klitkowska z działu marketingu TCL Europe we własnym zakresie. W mediaplanie kampanii znajdziemy działania crossowe na płaszczyznach retail, online, social media, e-commerce, PR oraz Radio.

To już druga ogólnopolska kampania marketingowo-sprzedażowa firmy TCL.

Źródło: TCL Polska

www.tcl.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon
20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.
Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764