logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada

  PR 23.05.2019, przeczytano 2518 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach artystycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_piaty-wymiar_-%E2%80%93-tworcza-przestrzen-w-ch-atrium-promenada,382582,artykul.html

Piąty wymiar” to wyjątkowy projekt edukacyjno-rozrywkowy otwarty na drugim piętrze w nowej części Atrium Promenada. Nietypowa przestrzeń umożliwia dostęp do bezpłatnych spotkań, zajęć twórczych oraz regularnych warsztatów, dając tym samym każdemu możliwość poszerzania swoich zainteresowań oraz zwiększania świadomości kulturalnej, artystycznej i naukowej. W harmonogramie znajdują się  rozmaite zajęcia zarówno dla dzieci, dorosłych, jak i seniorów, wśród których można wymienić m.in. naukę języków obcych, lekcje tańca, programowanie komputerowe, ćwiczenia judo czy akrobatykę. Zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów reprezentujących lokalne firmy i instytucje mieszące się w najbliższej okolicy Atrium Promenada.

ilustracjastrzałka

Oprócz regularnych zajęć w Piątym Wymiarze odbywają się również spotkania z gośćmi specjalnymi (pierwsze z podróżnikiem Łukaszem Śledzieckim) oraz warsztaty tematyczne dla dzieci i dorosłych. W kwietniu przyszłe mamy zdobywały wiedzę i praktyczne umiejętności w ramach warsztatów „Bezpieczny maluch”, w maju dzieci i rodzice uczą się zasad zdrowego odżywiania w trakcie spotkań z dietetykami z Poradni Nutriroom. Strefa działa od kilku tygodni i jest bardzo chętnie odwiedzana przez klientów Atrium Promenady. Pełen program zajęć i warsztatów dostępny jest na stronie galerii: www.piatywymiar.promenada.com.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764