logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pierwsza zmiana” w Vox FM z multimedialnego studia w TV i Internecie

  PR 14.04.2016, przeczytano 2969 razy
ilustracjastrzałka

Fragmenty porannego programu Radia VOX FM „Pierwsza zmiana” emitowanego od poniedziałku do piątku między 6:00 a 9:00 można oglądać w VOX Music TV oraz na kanale stacji na YouTube’ie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pierwsza-zmiana_-w-vox-fm-z-multimedialnego-studia-w-tv-i-internecie,28181,artykul.html

Nowe studio Radia VOX FM zostało wyposażone w kamery, oświetlenie telewizyjne i scenografię. Obiektywy kamer skierowane zostały na prowadzących „Pierwszej zmiany” – Magdę Gawlik, Norberta Bieńkowskiego i Konrada Piwowarskiego, a także na zaproszonych gości.

Najciekawsze fragmenty z programu dostępne będą codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 20:00 na kanale Radia VOX FM na YouTube’ie. W soboty od godz. 9:00 użytkownicy będą mogli zobaczyć kompilację najlepszych momentów z całego tygodnia.

Fragmenty „Pierwszej zmiany” będą także emitowane w VOX Music TV w każdą sobotę o godz. 12:30 (powtórki: poniedziałki godz. 10:00, środy godz. 21:00, czwartki godz. 10:00).

- Wykorzystujemy możliwości związane z coraz większą dostępnością technologii video i zmieniającym się sposobem konsumowania mediów. Radio pozostaje oczywiście głównym kanałem dystrybucji dla poranka, ale wsparcie środkami wyrazu używanymi w filmie i telewizji może stanowić atrakcyjną dla odbiorcy tego programu wartość dodaną, pozwala też zaistnieć samodzielnie na platformach video – przede wszystkim w naszej telewizji VOX Music TV oraz na kanale Youtube VOX FM. Codziennie produkujemy nowe odcinki „Pierwszej Zmiany”, ale nie wykluczam, że w niedalekiej przyszłości poszerzymy ofertę o inne programy – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM i VOX Music TV.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764