logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pij z Umiarem – To się rymuje” – muzyczna kampania Kompanii Piwowarskiej

  PR 15.09.2023, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Premiera teledysku „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej, skupiającej się na edukacji odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku tematem przewodnim akcji jest picie „z głową”, a zwieńczeniem kampanii jest utwór z ważnym przesłaniem: zawsze PIJ z UMIAREM!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pij-z-umiarem-%E2%80%93-to-sie-rymuje_-%E2%80%93-muzyczna-kampania-kompanii-piwowarskiej,401388,artykul.html

Kompania Piwowarska od lat przekonuje do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Robi to zamieszczając odpowiednie oznaczenia na swoich produktach (przestrzegające przed spożywaniem alkoholu w ciąży, przez nieletnich i w czasie prowadzenia pojazdów) a także w ramach dedykowanych kampanii społecznych. W tym roku po raz drugi firma zaangażowała do udziału w kampanii znanych artystów – Andrzeja |Grabowskiego i Piha.   

Kampania pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” wystartowała na początku wakacji, bo w okresie letnim pojawia się wiele okazji do spożywania alkoholu a przy wysokich temperaturach umiar i odpowiedzialność stają się jeszcze ważniejsze. Finałem kampanii jest premiera utworu „Pij feat. Umiar – to się rymuje” rapowany przez duet Pih i Andrzej Grabowski,  z podkładem skomponowanym przez Magierę. Liczymy, że znane nazwiska i nietypowa, jak na działania edukacyjne, forma pomogą nam w dotarciu do jeszcze szerszej grupy odbiorców  – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompani Piwowarskiej.

Zeszłoroczna kampania „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” odniosła sukces, a finałowy utwór został przesłuchany  ponad 200 tysięcy razy. Kampania osiągnęła rekordowe wyniki: 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media. Dlatego, w tym roku w kampanii pojawia się  znowu rap, choć podany w nieco inny sposób.  

Bohaterzy kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje i Umiara – pełnego klasy i rozsądku, który umie bawić się z głową.

Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, kampania była szeroko promowana w kanałach social media i poprzez współprace influencerskie na: Facebooku, Instagramie, TikToku. Trzonem kampanii był mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów, które zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu do utworu.

Patronem kampanii zostało Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, dlatego oprócz głównej komunikacji, prowadzone były również inne działania edukacyjne. W podcaście „Na falach odpowiedzialności” dzielimy się m.in. wiedzą, jak czerpać pełnię radości z wypoczynku nad wodą, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo.

Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz w serwisach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764