logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Plus 5G – świat nowych możliwości” - kampania reklamowa sieci Plus

  PR 20.07.2020, przeczytano 314 razy
ilustracja

15 lipca rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”. W nowej reklamie operatora świat codzienności łączy się ze światem wirtualnym, a granice pomiędzy nimi stają się niemal niewidoczne dzięki nowoczesnej technologii 5G. Podobnie jak w nadchodzącej erze 5G.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_plus-5g-%E2%80%93-swiat-nowych-mozliwosci_---kampania-reklamowa-sieci-plus,387834,artykul.html

Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych możliwości, jakie daje dostęp do najnowocześniejszego na świecie standardu internetu mobilnego. Błyskawiczny transfer danych, jaki zapewnia 5G w Plusie sprawia, że bohaterowie reklamy mają możliwość doświadczenia zupełnie nowego wymiaru rozrywki.

Dzięki szybkiej sieci 5G mogą oni przeżywać te same emocje, które towarzyszą uczestnikom wydarzeń na żywo. Bez wychodzenia z domu są tuż obok gwiazd na koncercie live, dopingują mecz siatkówki z pierwszego rzędu, a nawet eksplorują kosmos. Dzieci rywalizują w grze w wyścigi samochodowe online, jednocześnie podróżując z rodzicami autem. Wszyscy bohaterowie korzystają z najnowszej technologii i urządzeń mobilnych, dzięki którym mają „cały świat na wyciągnięcie ręki”.

Spot zrealizowany został za pomocą najnowszej technologii filmowej z wykorzystaniem wielkoformatowych ścian ledowych, często stosowanych w produkcjach hollywoodzkich. Podnoszą one realizm kręconych scen, co umożliwia zaprezentowanie płynnego przenikania się świata wirtualnego z rzeczywistym. W reklamie wykorzystano dynamiczny utwór zespołu M83 „Midnight City”.

Zaprezentowany w spocie wachlarz nowych możliwości otwierających się przed użytkownikami 5G w Plusie, jest związany z unikalnymi w skali Polski parametrami technicznymi tej sieci. Wyższa szybkość transmisji danych (do 600 Mb/s), lepsza stabilność połączenia oraz dużo większa pojemność sieci najnowszej generacji w Plusie zapewniają nową jakość mobilnej rozrywki.

5G w Plusie pozwoli na rozwój chmurowych platform gamingowych, zwiększy dostępność technologii immersyjnych VR i AR oraz wpłynie na podniesienie jakości treści wideo odtwarzanych na co dzień, zapewniając dostęp do wydarzeń odbywających się na drugim końcu świata w rozdzielczości 4K, a nawet 8K z możliwością wyboru obrazu z wielu kamer.

Kreację przygotowała Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), a spot wyreżyserował Marcin Filipek, przy współpracy z domem produkcyjnym TFP i Rio de Post.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Pierwsze prawdziwe 5G w Polsce
  • Nazwa reklamy: Plus 5G – świat nowych możliwości
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
  • Reżyser: Marcin Filipek
  • Operator obrazu: Wojciech Zieliński
  • Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
  • Creative Group Head: Weronika Zielińska
  • Muzyka: M83 “Midnight City” Anthony Gerard Gonzalez, Morgan Grace Kibby, Justin Meldal-Johnsen, EMI Music Publishing, Schubert Music o/b/o Kobalt Music Publishing LTD, Universal Music Publishing Polska o/b/o Domino Publishing Company Limited
  • Dom Produkcyjny/Producent: Ryszard Kłosowski TFP Sp. z o.o.
  • Postprodukcja: RioDePost
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV, online, OOH

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Reklamy często mijają się z prawdą ale w tym przypadku nie. Plus faktycznie pierwszy zrobił 5G i sieć jest trzy razy szybsza od 5G innych operatorów (600 mbs vs. 200 mbs)

avatar użytkownika
,

Byłoby dobrze najpierw zatroszczyć się o jakość już świadczonych usług, choćby o zasięg. Chwalenie się najnowszą technologią w sytuacji, gdy nawet w okolicach największych polskich miast nie sposób nieraz skorzystać z połączenia telefonicznego w tej sieci, wypada mało wiarygodnie.  

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764