logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Po kawałku” – nowa kampania Ultimo

  PR 04.09.2017, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_po-kawalku_-%E2%80%93-nowa-kampania-ultimo,33603,artykul.html

ULTIMO to wiodąca firma w kategorii windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Uruchomiona właśnie kampania ma na celu zachęcenie klientów do podjęcia spłaty zadłużenia, dzięki ratom dopasowanym do indywidualnych możliwości klienta. Poprzez użycie symboliki tortu kampania w czytelny i prosty sposób odnosi się do perspektywy świętowania spłaty długu i radości, jaką ten moment przynosi dla osób zadłużonych i ich rodzin.

- Zgodnie z naszą misją staramy się realizować tylko „advertising friendly” czyli reklamy bliskie konsumentom. Współpracujemy z markami, dla których etyka w biznesie to podstawa. ULTIMO to świetny przykład na to, że nawet do wierzytelności da się podejść z ludzką twarzą. – mówi Wojciech Kotala, CEO w Schulz brand friendly.

- W ULTIMO przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z ULTIMO i wyjście z długów jest naprawdę możliwe. - komentuje Tomasz Kohsek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Idea kreatywna opiera się o świętowanie życia bez zadłużenia. Pretekstem do opowiedzenia historii jest tort, który w bardzo obrazowy sposób informuje widza o tym, że w ULTIMO raty spłacać można po kawałku. W spocie nie zabrakło także nawiązania do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764