logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Po kawałku” – nowa kampania Ultimo

  PR 04.09.2017, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka

Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_po-kawalku_-%E2%80%93-nowa-kampania-ultimo,33603,artykul.html

ULTIMO to wiodąca firma w kategorii windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Uruchomiona właśnie kampania ma na celu zachęcenie klientów do podjęcia spłaty zadłużenia, dzięki ratom dopasowanym do indywidualnych możliwości klienta. Poprzez użycie symboliki tortu kampania w czytelny i prosty sposób odnosi się do perspektywy świętowania spłaty długu i radości, jaką ten moment przynosi dla osób zadłużonych i ich rodzin.

- Zgodnie z naszą misją staramy się realizować tylko „advertising friendly” czyli reklamy bliskie konsumentom. Współpracujemy z markami, dla których etyka w biznesie to podstawa. ULTIMO to świetny przykład na to, że nawet do wierzytelności da się podejść z ludzką twarzą. – mówi Wojciech Kotala, CEO w Schulz brand friendly.

- W ULTIMO przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z ULTIMO i wyjście z długów jest naprawdę możliwe. - komentuje Tomasz Kohsek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Idea kreatywna opiera się o świętowanie życia bez zadłużenia. Pretekstem do opowiedzenia historii jest tort, który w bardzo obrazowy sposób informuje widza o tym, że w ULTIMO raty spłacać można po kawałku. W spocie nie zabrakło także nawiązania do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764