logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Podziel się życiem!” - akcja DKMS i Bluerank

  PR 23.02.2021, przeczytano 601 razy
ilustracja

Podziel się miłością, podziel się życiem! - to wspólna akcja Fundacji, której misją jest znalezienie Dawcy dla Pacjenta potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych szpiku i agencji marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_podziel-sie-zyciem%21_---akcja-dkms-i-bluerank,390330,artykul.html

Punktem wyjścia jest fakt, że w województwie łódzkim jest najmniej w Polsce zarejestrowanych potencjalnych dawców szpiku. Dlatego potrzebne jest wsparcie w dotarciu z naszym apelem do Państwa czytelników, słuchaczy i widzów. Akcją “Podziel się miłością, podziel się życiem”, pragniemy zachęcić mieszkańców regionu do rejestrowania się w bazie potencjalnych dawców szpiku Fundacji DKMS. Każda zarejestrowana osoba to szansa dla pacjenta, szansa na uratowanie komuś życia.

Jak chcemy tego dokonać? Aktywizując pracowników łódzkich firm do rejestracji w bazie potencjalnych dawców szpiku, poprzez organizację challengu. Wierzymy, że przyczyni się to do wzrostu liczby osób gotowych dzielić się życiem w naszym województwie.

Z danych POLTRANSPLANT, Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej wynika, że w województwie łódzkim jest najmniej w Polsce zarejestrowanych potencjalnych dawców szpiku w przeliczeniu na milion mieszkańców - zaledwie 30 tysięcy. Dla porównania, w województwach pomorskim i zachodniopomorskim jest ich prawie dwukrotnie więcej. Tymczasem na białaczkę, czyli nowotwór krwi, może zachorować każdy - małe dzieci, ich rodzice, młodzież. Na szczęście każdy może też pomóc. Dla wielu chorych, jedyną szansą na życie jest przeszczepienie krwiotwórczych komórek macierzystych. Aby tego dokonać, niezbędne jest znalezienie zgodnego dawcy, tzw. bliźniaka genetycznego. Ludzki genotyp jest niezwykle różnorodny to ponad 5 miliardów kombinacji, więc szanse na znalezienie „bliźniaka genetycznego” są bardzo niskie. Prawdopodobieństwo wynosi 1: 20 000, a w przypadku rzadkiego genotypu aż 1 do kilku milionów.

- Dlatego bardzo ważne jest, aby jak najwięcej osób rejestrowało się jako potencjalny dawca szpiku - podkreśla Marcin Szczepkowski z Fundacji DKMS.

W Polsce co 40 minut, a na świecie co 27 sekund, ktoś dowiaduje się, że cierpi na nowotwór krwi.

- Czterdzieści minut trwa moja rozgrzewka przed każdym biegiem, a w trakcie jednego dystansu, czyli około półtorej minuty, cztery osoby na świecie poznają przerażającą diagnozę. Możemy im pomóc! Zachęcam Was do badania się i dołączenia do bazy potencjalnych dawców szpiku - apeluje Adam Kszczot, wielokrotny medalista Mistrzostw Świata i Europy w biegu na 800 metrów.

Dlatego firma Bluerank, agencja marketingu internetowego, wspólnie z Fundacją DKMS, przygotowała spot zachęcający do rejestrowania się bazie potencjalnych dawców szpiku. Naszej akcji towarzyszy challenge, który polega na nominowaniu trzech kolejnych firm, których pracownicy będą rejestrować się jako potencjalni dawcy, a następnie nominują kolejne trzy firmy.

- Nasz zespół wziął już udział w akcji, zachęcam Was do tego samego - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank. - Jestem przekonany, że wystarczy informacja, jak bardzo jesteśmy potrzebni, jak bardzo możemy pomóc, żeby przynieść wiele dobra naszemu środowisku - dodaje.

- Ja już jestem zarejestrowany w bazie potencjalnych dawców szpiku - podkreśla Adam Pustelnik, wiceprezydent Łodzi. - Czasem wydaje mi się, że taka rejestracja powinna być obowiązkowa - podkreśla. - Dla naszego dobra, abyśmy nie musieli się zamartwiać, że nie ma nigdzie na świecie odpowiedniego dla nas dawcy. Dołącz do nas - apeluje.

- Nie byłoby mnie tutaj, gdyby Julia nie zarejestrowała się w bazie potencjalnych dawców szpiku i nie oddała dla mnie komórek macierzystych - mówi Agnieszka Robak, pacjentka, która żyje dzięki Dawcy szpiku.

- Niesamowite, że dając z siebie tak niewiele, miałam tak ogromny wpływ na czyjeś życie. Dzięki mojej decyzji o rejestracji w bazie komórek macierzystych jest z nami Agnieszka - podkreśla Julia Walczak, łodzianka, która została realnym Dawcą szpiku.

  • Żeby zarejestrować się w bazie potencjalnych dawców szpiku Fundacji DKMS, wystarczy wypełnić formularz TUTAJ.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764