logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Podziel się życiem!” - akcja DKMS i Bluerank

  PR 23.02.2021, przeczytano 357 razy
ilustracja

Podziel się miłością, podziel się życiem! - to wspólna akcja Fundacji, której misją jest znalezienie Dawcy dla Pacjenta potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych szpiku i agencji marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_podziel-sie-zyciem%21_---akcja-dkms-i-bluerank,390330,artykul.html

Punktem wyjścia jest fakt, że w województwie łódzkim jest najmniej w Polsce zarejestrowanych potencjalnych dawców szpiku. Dlatego potrzebne jest wsparcie w dotarciu z naszym apelem do Państwa czytelników, słuchaczy i widzów. Akcją “Podziel się miłością, podziel się życiem”, pragniemy zachęcić mieszkańców regionu do rejestrowania się w bazie potencjalnych dawców szpiku Fundacji DKMS. Każda zarejestrowana osoba to szansa dla pacjenta, szansa na uratowanie komuś życia.

Jak chcemy tego dokonać? Aktywizując pracowników łódzkich firm do rejestracji w bazie potencjalnych dawców szpiku, poprzez organizację challengu. Wierzymy, że przyczyni się to do wzrostu liczby osób gotowych dzielić się życiem w naszym województwie.

Z danych POLTRANSPLANT, Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej wynika, że w województwie łódzkim jest najmniej w Polsce zarejestrowanych potencjalnych dawców szpiku w przeliczeniu na milion mieszkańców - zaledwie 30 tysięcy. Dla porównania, w województwach pomorskim i zachodniopomorskim jest ich prawie dwukrotnie więcej. Tymczasem na białaczkę, czyli nowotwór krwi, może zachorować każdy - małe dzieci, ich rodzice, młodzież. Na szczęście każdy może też pomóc. Dla wielu chorych, jedyną szansą na życie jest przeszczepienie krwiotwórczych komórek macierzystych. Aby tego dokonać, niezbędne jest znalezienie zgodnego dawcy, tzw. bliźniaka genetycznego. Ludzki genotyp jest niezwykle różnorodny to ponad 5 miliardów kombinacji, więc szanse na znalezienie „bliźniaka genetycznego” są bardzo niskie. Prawdopodobieństwo wynosi 1: 20 000, a w przypadku rzadkiego genotypu aż 1 do kilku milionów.

- Dlatego bardzo ważne jest, aby jak najwięcej osób rejestrowało się jako potencjalny dawca szpiku - podkreśla Marcin Szczepkowski z Fundacji DKMS.

W Polsce co 40 minut, a na świecie co 27 sekund, ktoś dowiaduje się, że cierpi na nowotwór krwi.

- Czterdzieści minut trwa moja rozgrzewka przed każdym biegiem, a w trakcie jednego dystansu, czyli około półtorej minuty, cztery osoby na świecie poznają przerażającą diagnozę. Możemy im pomóc! Zachęcam Was do badania się i dołączenia do bazy potencjalnych dawców szpiku - apeluje Adam Kszczot, wielokrotny medalista Mistrzostw Świata i Europy w biegu na 800 metrów.

Dlatego firma Bluerank, agencja marketingu internetowego, wspólnie z Fundacją DKMS, przygotowała spot zachęcający do rejestrowania się bazie potencjalnych dawców szpiku. Naszej akcji towarzyszy challenge, który polega na nominowaniu trzech kolejnych firm, których pracownicy będą rejestrować się jako potencjalni dawcy, a następnie nominują kolejne trzy firmy.

- Nasz zespół wziął już udział w akcji, zachęcam Was do tego samego - mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank. - Jestem przekonany, że wystarczy informacja, jak bardzo jesteśmy potrzebni, jak bardzo możemy pomóc, żeby przynieść wiele dobra naszemu środowisku - dodaje.

- Ja już jestem zarejestrowany w bazie potencjalnych dawców szpiku - podkreśla Adam Pustelnik, wiceprezydent Łodzi. - Czasem wydaje mi się, że taka rejestracja powinna być obowiązkowa - podkreśla. - Dla naszego dobra, abyśmy nie musieli się zamartwiać, że nie ma nigdzie na świecie odpowiedniego dla nas dawcy. Dołącz do nas - apeluje.

- Nie byłoby mnie tutaj, gdyby Julia nie zarejestrowała się w bazie potencjalnych dawców szpiku i nie oddała dla mnie komórek macierzystych - mówi Agnieszka Robak, pacjentka, która żyje dzięki Dawcy szpiku.

- Niesamowite, że dając z siebie tak niewiele, miałam tak ogromny wpływ na czyjeś życie. Dzięki mojej decyzji o rejestracji w bazie komórek macierzystych jest z nami Agnieszka - podkreśla Julia Walczak, łodzianka, która została realnym Dawcą szpiku.

  • Żeby zarejestrować się w bazie potencjalnych dawców szpiku Fundacji DKMS, wystarczy wypełnić formularz TUTAJ.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764