W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda.
Już w poniedziałek, 2 listopada Radio Pogoda zaprosi słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie”. Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że są pogodni. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16:00 w programie "Pogodne Popołudnie w Radiu Pogoda". Na zwycięzców zabawy czekają gadżety Radia Pogoda. Konkurs, który potrwa do 27 listopada, będzie promowany na antenie, na stronie radiopogoda.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych.
Jednocześnie w poniedziałek ruszą nowe działania reklamowe Radia Pogoda z hasłem „Pogodni przez całe życie”. Na kreacjach znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br. Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.
Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Przepis na ogród”), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku i Instagramie.
Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.
Źródło: Agora S.A.