logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pogodni przez całe życie” - kampania i nowy konkurs w Radiu Pogoda

  PR 30.10.2020, przeczytano 356 razy

W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pogodni-przez-cale-zycie_---kampania-i-nowy-konkurs-w-radiu-pogoda,389007,artykul.html

Już w poniedziałek, 2 listopada Radio Pogoda zaprosi słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie”. Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że są pogodni. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16:00 w programie "Pogodne Popołudnie w Radiu Pogoda". Na zwycięzców zabawy czekają gadżety Radia Pogoda. Konkurs, który potrwa do 27 listopada, będzie promowany na antenie, na stronie radiopogoda.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Jednocześnie w poniedziałek ruszą nowe działania reklamowe Radia Pogoda z hasłem „Pogodni przez całe życie”. Na kreacjach znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br. Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.

Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Przepis na ogród”), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku i Instagramie.

Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764